استاندار اردبیل گفت: در سفر رییس جمهوری به استان اردبیل بیش از ۲۵۰۰۰میلیارد ریال مصوبه انجام شد که در سفر معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه بودجه به استان ۵۰۰۰ میلیارد ریال به پروژه های در حال اجرا تزریق می شود.

به گزارش خلخالیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو در نشست با فرمانداران اظهار کرد: بعد از سفر رییس جمهوری به استان اردبیل ، بحث انتخابات و کرونا باعث شد که به هیچ استان دیگری سفر نکند در واقع استان اردبیل آخرین سفر رییس به استان‌ها بود و مصوبات سفر با پیگیری مجموعه استانداری و مدیران دستگاه های اجرایی ابلاغ می شود.

وی با اشاره به اینکه در تمامی محورهای مواصلاتی استان کارگاه های عمرانی فعال هستند افزود: در نقاط مختلف استان و در همه شهرستان ها کارهای عمرانی زیادی یا اجرا شده و یا در حال اجرا است و باید عملکرد دولت برای مردم جهت امید دادن و ایجاد انگیزه گفته شود.

استاندار اردبیل گفت: در هفته دولت رییس برنامه و بودجه و وزیر علوم و آموزش عالی و چند تن از معاونان وزیر و وزرا مهمان استان اردبیل خواهند بود و با توحه به تقارن هفته دولت با ایام محرم برخی برنامه های این هفته به بعد از محرم موکول می شود.

نماینده عالی دولت در استان اردبیل تصریح کرد: همه ما برای پیاده کردن سیاست های دولت در استان، باید عملیاتی کار کنیم و همه آنچه را که گره از مشکلات مردم و دولت باز می کند انجام دهیم.

او از برگزاری نمایشگاه جهش تولید در سال ۹۹ از سوی روابط عمومی استانداری خبر داد و افزود: این نمایشگاه به جهت شیوع ویروس کرونا بصورت مجازی برگزار می شود و همچنین برنامه های هفته دولت باید با هماهنگی بیشتر و با رعایت پروتکل بهداشتی اجرایی شود.

بهنام جو ادامه داد: پروژه های آبی در سطح استان گشایش زیادی در حوزه کشاورزی و اقتصادی دارند که مهمترین آن پایاب سد خدا آفرین است که در اشتغالزایی سهم بسزایی دارد و همچنین پروژه های راه و سایر پروژه های در حال افتتاح در سطح استان کم نیست.

وی با بیان اینکه در هفته دولت افتتاح طرح هایی که ۱۰۰درصد پیشرفت فیزیکی دارند مدنظر است افزود: مشکلات طرح هایی که بالای۶۰درصد پیشرفت فیزیکی دارند باید احصا و در دستور کار قرار گیرند و چنانچه نواقصاتی داشته باشند افتتاح نمی شوند.

این مسوول اظهار کرد: در هفته دولت ۷۷ طرح اقتصادی با اشتغالزایی نزدیک۱۰۰۰ نفر افتتاح می شود و عملیات اجرایی ۷ طرح بزرگ نیز با اشتعالزایی ۱۰۰۰نفر آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه بحث راه آهن یکی از آرزوهای دیرینه مردم استان است گفت: خوشبختانه تمام کارگاه های قطعات این پروژه فعال هستند و علیرغم مشکلات مالی در کشور ۱۰۷۰ میلیارد برای این پروژه در سال جاری اعتبار تزریق می شود و اهتمام دولت برای افتتاح آن بسیار جدی است.

استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ۸۴درصد مردم استان الگوی مصرف و مشکل تغذیه و چاقی دارند و عدم تحرک و بیماری های زمینه ای حاصل تغذیه نامناسب است و باید در این زمینه نیز با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی دقیق اقدامات شایسته ای انجام گیرد.

وی ضمن تقدیر از زحمات حاجی پور سرپرست اسبق فرمانداری پارس آباد و امامی فرماندار فعلی این شهرستان و براتچیان سرپرست شهرستان نیر تصریح کرد: در حال حاضر نیاز استان به تعامل و تفاهم و وحدت و هندلی بیش از سایر مقاطع است و فرمانداران حفظ وحدت و خدمت رسانی را در دستور کار خود قرار دهند.

اکبر بهنام جو در رابطه با حقوق معوقه کارکنان دولت نیز گفت :باپیگیری هایی که انجام شده خوشبختانه حقوق معوقه بازنشسته ها و کارکنان دولت در هفته های آتی واریز می شود تا گشایشی در وضعیت اقتصادی این قشر صورت گیرد.

در این جلسه ۱۱ فرماندار و دو معاون استاندار و چند تن از مدیران کل ستادی مشکلات و پیشنهادهای خود را تشریح کردند.

 

لینک کوتاه: khalkhalim.com/cd3ba

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: