نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: ایجاد وحدت ، همدلی و انسجام در بین آحاد مختلف جامعه از جمله وظایف خطیر ائمه جمعه استان است.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا ، آیت‌الله سیدحسن عاملی روز پنجشنبه در آیین معارفه امام جمعه جدید شهر هشجین مرکز بخش خورش‌رستم خلخال افزود: ائمه جمعه همچنین باید برای ایجاد رابطه خوب بین مردم و مسوولان ، توسعه کارهای خیریه و دستگیری از نیازمندان تلاش کنند.

وی با بیان اینکه وحدت موجود بین جماعت اهل سنت و شیعه منطقه خورش‌رستم خلخال از گذشته زبانزد خاص و عام بوده و همدلی مردم در این منطقه بی‌نظیر است، اظهارداشت: انتظار از مسوولان اجرایی استان رسیدگی به خواسته‌ها و مطالبات مردم این منطقه محروم است.

وی با گرامیداشت ایام عزاداری سالار شهیدان امام حسین (ع) و آغاز ایام سوگواری و عزاداری ماه محرم گفت: انتظار از مردم حسینی استان رعایت موارد و پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سنت‌هاو ارزش‌های دیرین عزاداری در مناطق مختلف این استان حسینی است.

اکبر بهنامجو ، استاندار اردبیل نیز در این آیین گفت: خواسته‌های مردم بخش خورش‌رستم از جمله تکمیل پروژه راه‌سازی مسیر ۱۳ کیلومتری شهر هشجین به سه‌راهی اردبیل - سرچم ، آغاز عملیات اجرایی سد شهید عمران پستی و ارتقای کیفیت آب شرب شهر هشجین با انتقال آب شیرین یکی از چشمه‌های منطقه به این شهر در دستور کار استانداری اردبیل قرار دارد.

در این مراسم با تقدیر از تلاش حجت‌الاسلام آیت‌الله نعمتی امام جمعه سابق شهر هشجین ، حجت‌الاسلام علی شفا بخش گزور به عنوان امام جمعه جدید این شهر معرفی شد. 

لینک کوتاه : khalkhalim.com /ec1aa

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

نظرات (1)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام علیکم
اسم امام جمعه جدید صفابخش صحیح هست نه شفابخش.
تشکر از اطلاع رسانی تان.

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: