نماینده مجری طرح آبرسانی و تصفیه‌خانه آب خلخال از پیشرفت فیزیکی ۹۳ درصدی تصفیه‌خانه آب شرب این شهر خبر داد و افزود: این پروژه تا پایان سال قابل افتتاح خواهد بود.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا، سیامک ستاری روز پنجشنبه در بازدید از تصفیه‌خانه آب شرب خلخال  افزود: طرح آبرسانی شهر خلخال شامل تصفیه‌خانه آب با پیشرفت فیزیکی تجهیزات در حدود ۹۵ درصد و سیویل در حدود ۸۸ درصد با سرعت و پیشرفت مناسبی در حال احداث است و در مجموع پیشرفتی معادل ۹۳ درصد دارد.

وی اضافه کرد: در جهت تحقق روند پویش هر هفته الف-ب- ایران بهره‌برداری همزمان سد بفراجرد، خط لوله آبرسانی به خلخال و تصفیه‌خانه آب شرب شهر خلخال تا اواخر سال جاری انجام می‌شود.

ستاری با اشاره به آخرین وضعیت بخش دیگر پروژه آبرسانی خلخال افزود: خط انتقال و مخازن ذخیره شامل ۱۱ کیلومتر خط لوله از جنس چدن داکتیل با قطر ۵۰۰ و ۴۰۰ میلی‌متر و ۲ باب مخزن ۵۰۰۰ و ۲۰۰۰ مترمکعب با پیشرفت ۸۰ درصد در دست اجرا است.

 وی اظهارداشت: برای اجرای مراحل مختلف طرح بزرگ آبرسانی به خلخال تاکنون هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.

ستاری گفت: امکانات و تجهیزات لازم برای انجام کارهای باقیمانده در پروژه تهیه و به محل کارگاه حمل شده و با این روند شاهد بهره‌برداری پروژه در سال جاری خواهیم بود.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/c7d03

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: