فرماندار خلخال گفت: قطعی ناگهان و بدون اطلاع قبلی برق ، شهروندان را دچار مشکلات متعددی کرده و ضروری است که اداره برق در این زمینه جدول خاموشی‌ها را اطلاع‌رسانی کند.

به گزارش خلخالیم فریدون بابایی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با انتقاد از عملکرد اداره برق در قطعی برق و اعمال خاموشی‌ها بدون اطلاع قبلی افزود: قطع ناگهانی برق در روزهای اخیر در حالی اتفاق می‌افتد که دانش‌آموزان و دانشجویان این منطقه در حال برگزاری امتحانات ترم اول بصورت آنلاین و با استفاده از ظرفیت فضای مجای و شبکه آموزشی شاد هستند.

وی اظهارکرد: اعمال خاموشی از سوی اداره برق خلخال بدون اطلاع قبلی فرمانداری و یا سایر دستگاه‌های اجرایی از جمله آموزش و پرورش از موضوع به هیچ عنوان از مدیریت برق این شهرستان پذیرفته نیست و خسارات روحی وارده ناشی از قطع ناگهانی برق و قطع ارتباط دانش‌آموزان با معلمان و مدارس در حین و میان برگزاری امتحانان ترم اول قابل جبران نیست.

فرماندار خلخال گفت: تجهیزات آبرسانی شهرهای خلخال و هشجین از طریق استفاده از برق برای راه‌اندازی پمپ‌های آب به مخازن ایجاد فشار تامین می‌شود و با قطع ناگهانی برق ، آب شرب این شهرها نیز قطع شده و مردم در تامین آب دچار مشکل می‌شوند.

بابایی با بیان اینکه در صورت اعلام قبلی خاموشی‌ها از سوی اداره برق ، فرمانداری نسبت به اطلاع‌رسانی به آموزش و پرورش ، دانشگاه‌ها ، شهرک صنعتی و سایر دستگاه‌های اجرایی آسیب‌پذیر از قطعی ناگهانی برق و انجام تمهیدات لازم اقدام می‌کند، افزود: قطعی برق و اعمال خاموشی ناگهانی از سوی مدیریت برق خلخال علاوه بر خسارت‌های مردمی به واحدهای تولیدی و صنعتی واقع در شهرک صنعتی ،استخرهای پرورش ماهی قزل‌آلا ، گلخانه‌های تولید محصولات کشاورزی ، مرغداری‌ها و سایر صنایع مرتبط با انرژی برق خسارت جبران‌ناپذیری وارد می‌کند.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/d2daf

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: