رئیس شرکت آب و فاضلاب خلخال گفت: اجرای ۲۰ کیلومتر باقیمانده از شبکه فاضلاب شهر خلخال نیازمند تخصیص از محل اعتبارات ملی است.

به گزارش خلخالیم ساعد جعفرزاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: در زمینه اجرای فاضلاب شهری خلخال در مناطق فاقد فاضلاب برآورد اولیه با حضور کارشناسان اداره آب و فاضلاب شهری انجام و برای تامین اعتبار از محل اعتبارات ملی  به مرکز استان ارسال شده که منتظر ابلاغ اعتبارات هستیم.

وی با بیان اینکه با وجود نیمه‌کاره بودن شبکه فاضلاب شهری خلخال نام این پروژه از ردیف اعتبارت ملی در طول سال‌های گذشته حذف شده است ، افزود: در حال حاضر برای بهره‌مندی همه جمعیت ساکن شهر خلخال از شبکه فاضلاب نیازمند به اجرای ۲۰ کیلومتر شبکه داخلی هستیم که در صورت ابلاغ اعتبارات موردنیاز عملیات اجرایی تکمیل شبکه فاضلاب در مناطق باقی‌مانده آغاز خواهد شد.

او با تقدیر از همکاری مردم در زمینه اجرای طرح  حذف قبوض کاغذی آب‌ و پرداخت آن از طریق الکترونیکی و پیامکی گفت: هم‌اکنون ۸۲ درصد از جمعیت خلخال عضو سامانه پیامکی و ارتباطی آب و فاضلاب شهری هستند و اطلاعات مربوط به آب بها  به‌ صورت پیامکی صادر و به اهالی ارسال می‌شود.

جعفرزاده بیان کرد: ۱۸ درصد باقیمانده  از مجموع جمعیت شهری و روستایی این شهرستان نیز آن دسته از مشترکینی هستند که مشخصات تلفن همراه سرپرست خانوار را در سامانه ثبت نکرده‌اند.

او افزود: این خانوارها می‌توانند با ارسال پیامک بدون متن به ۳۰۰۰۰۱۵۲۲۰۰ و دریافت کد اشتراک به‌صورت آنلاین از آخرین صورتحساب خود باخبر شده و بیش از ده‌ها خدمت دیگر را نیز بطورر مجازی و بدون حضور در این شرکت و یا دفاتر پیشخوان‌ دولت دریافت کنند.

وی گفت: بیش از ۱۵ هزار مشترک آب و فاضلاب شهری  و ۱۶ هراز مشترک در ۹۶ روستای شهرستان خلخال زیرپوشش خدمات شرکت  آب و فاضلاب هستند و تاسیسات آبرسانی  ۴۸ روستای خارج از تحت پوشش این شرکت نیز توسط شورای اسلامی روستا و دهیاری‌ها اداره می‌شود. 

لینک کوتاه: khalkhalim.com/a5125

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: