مهندس عباس جنگی مرنی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان اردبیل گفت: روز یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، راه اندازی و بهره برداری آزمایشی تصفیه خانه آب شرب خلخال با تلاش و راهبری شرکت آب منطقه ای اردبیل به همت سرمایه گذار طرح آغاز شد.

مهندس عباس جنگی مرنی تصریح کرد: خوشبختانه با تلاشهای مستمر دو سال اخیر شرکت آب منطقه ای استان اردبیل و مشاور و سرمایه گذار تصفیه خانه آب شرب خلخال، راه اندازی و بهره برداری آزمایشی تصفیه خانه آب شرب خلخال برای شروع بهره برداری از این طرح انجام شد تا این طرح با طرحهای سد مخزنی بفراجرد و خط لوله ۱۱ کیلومتری آبرسانی به خلخال، در قالب سه طرح بزرگ در آینده نزدیک به بهره برداری همزمان برسد.

نماینده مجری طرح آبرسانی خلخال نیز اظهار داشت: با انجام آبگیری از ایستگاه پمپاژ رودخانه هروچای، تست آزمایشی این تصفیه خانه با موفقیت انجام شد تا با بهره برداری در آینده نزدیک، مردم شریف شهر خلخال از آب شرب کافی و پایدار برخوردار شوند.

مهندس سیامک ستاری خاطرنشان کرد: با انجام بهره برداری آزمایشی و تایید مراحل فنی انجام فرآیند تصفیه آب، این طرح و طرحهای آبرسانی خلخال و سد بفراجرد به زودی در حضور مقامات ارشد  کشوری و استانی به بهره برداری همزمان خواهد رسید.

گفتنی است تصفیه خانه آب شرب خلخال با حداکثر ظرفیت تصفیه سالانه ۸ میلیون مترمکعب آب شرب و با هزینه حدود ۹۰۰ میلیارد ریال به روش BOT به کارفرمایی شرکت آب منطقه ای اردبیل ساخته شده است و به همراه سد مخزنی بفراجرد و طرح خط لوله ۱۱ کیلومتری آبرسانی به خلخال، در قالب سه طرح بزرگ آماده بهره برداری همزمان میشود.

 

 

 

 

 لینک کوتاه: khalkhalim.com/ce7b1

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: