جلسه ستاد مدیریت بحران آب در خلخال ظهر امروز با حضور دبیر و اعضای ستاد مدیریت بحران، با موضوع بررسی افت فشار آب در شهر و کاهش منابع زیرزمینی و با هدف کنترل شرایط بحران آب در محل اداره آب و فاضلاب خلخال تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار خلخالیم در این جلسه ستاد مدیریت بحران آب با تاکید بر لزوم استفاده بهینه از منابع آب در بخش‎‎‎‎‎های مختلف مصرف، ضرورت اطلاع‎‎‎‎‎رسانی و همکاری دستگاه‎‎‎‎‎‎های مختلف با متولیان بخش آب تصمیماتی به شرح زیر اتخاذ و قرار شد از فردا سه‌شنبه 15 تیرماه 1399 اجرا شود ‎‎

تصمیمات جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان خلخال :

*از فردا 15 تیرماه به مدت ده روز فعالیت کارواش‎‎‎‎‎‎‎ها و قالی‎‎‎‎‎‎شویی‎‎‎‎‎ها تعطیل و هرگونه تخلف منجر به قطعی آب و برخورد قانونی خواهد شد.
*اکیپ متشکل از نمایندگان آّب و فاضلاب، شهرداری، نیروی انتظامی و اصناف در سطح شهر اقدام به بازرسی و گشت خواهند پرداخت و در صورت تخلف اصناف و یا هدر رفت آب توسط واحدهای مسکونی، جهت قطع آب به دادگاه معرفی خواهند شد. 
* بانک‎‎‎‎‎‎‎‎ها، ادارات و سایر نهادهای دولتی در خصوص نحوه مصرف آب تجدید نظر نمایند.
* اتاق اصناف از طریق پیامک به بازاریان اطلاع رسانی خواهند کرد.
* پیام صرفه‎‎‎‎‎‎جویی توسط بلندگوی خودروهای آتش‎‎‎‎نشانی به صورت محله محور اعلام شود.
* دهیاری‌های خوجین، اندبیل و طولاش بیل مکانیکی‎‎‎‎‎های خود را در اختیار آب و فاضلاب قرار دهند تا محلاتی که دچار شکستگی و ترکیدگی لوله های آب هستند در اسرع وقت رسیدگی و تعمیر شوند.
* ادارات تانکرهای سیار و ماشینهای باربری خود را جهت پخش بسته بندی‌های آب شرب در اختیار آب و فاضلاب قرار بدهند.
*20 نفر از نیروی بسیج حوزه شهری جهت همکاری در اختیار اداره آب و فاضلاب قرار گیرند.

ستاد مدیریت بحران خلخال از عموم شهروندان درخواست کرد که جهت رعایت حال همدیگر و اینکه همه شهروندان بتوانند به آب مورد نیاز دسترسی داشته باشند، صرفه جویی و مصرف بهینه را در دستور کار خود قرار دهند و رسانه‌های خلخال اعم از رسمی و غیر رسمی و مجازی در جهت فرهنگ سازی، این ستاد را یاری نمایند.

در پایان این جلسه شمس، رئیس امور منابع آب خلخال از افتتاح تصفیه‎‎‎‎‎‎خانه و شبکه انتقال سد بفراجرد طی روزهای آتی خبر داد.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/baf19

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: