معاون طرح و توسعه شرکت و آب و فاضلاب شهری استان اردبیل گفت: برای اجرای ۲۵ کیلومتر باقیمانده از شبکه فاضلاب شهر خلخال نیاز به تامین اعتبارات ملی است و مسوولان باید برای گشایش ردیف اعتباری برای آن تلاش کنند.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا علیرضا نعمت‌سلطانی روز یکشنبه در نشستی با فرماندار خلخال گفت: برای اجرای این پروژه ۸۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است و این در حالی است که اعتبارات تخصیص یافته برای اجرای آن از پارسال صفر بوده است.

وی با اشاه به پروژه‌های فاضلاب شهری در استان افزود: در حال حاضر ۵۴ کیلومتر از شبکه توسعه فاضلاب شهر اردبیل باقیمانده و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای خط انتقال دوم فاضلاب این شهر اختصاص یافته است.

وی اظهارداشت: این رقم طی چهار سال و هر سال به مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال در اختیار شرکت آب و فاضلاب شهری استان قرار خواهد گرفت.

او با اشاره به تصویب ماده ۵۶ طرح توسعه تصفیه‌خانه فاضلاب شهر اردبیل افزود: با توجه به اینکه ظرفیت فعلی تصفیه‌خانه فاضلاب شهر اردبیل برای تصفیه فاضلاب ۲۵۰ هزار نفر بوده ، فاضلاب بیش از ۴۵۰ هزار نفر وارد شبکه فاضلاب شهری می‌شود.

وی گفت: توجیه طرح توسعه تصفیه‌خانه و تصویب ماده ۵۶، اعتبار هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار در اختیار این شرکت قرار خواهد گرفت تا توسعه مدول‌های دوم و سوم فاضلاب شهر اردبیل اجرا و با اجرای آن ظرفیت تصفیه‌خانه فاضلاب شهر اردبیل به ۵۵۰ هزار نفر افزایش خواهد یافت

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: