به گزارش خلخالیم و به نقل از سایت شهرداری خلخال، اعضای شورای اسلامی شهر خلخال به همراه شهردار خلخال در دیدار با مهندس قدیمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل به بررسی مشکلات موجود خلخال پرداختند.

در این دیدار که روز گذشته با حضور رئیس اداره برق خلخال برگزار شد، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار با بیان مشکلات روشنایی معابر به خصوص تکمیل روشنایی مسیرهای باقی مانده خیابان سی متری قدس و جابجایی تیرهای برق واقع شده در مسیر تعریض معابر، خواستار تداوم همکاری صمیمانه بین دو اداره برق و شهرداری خلخال شدند.

در این دیدار و نشست صمیمی، مهندس حسین قدیمی ضمن بیان این نکته که شوراهای اسلامی شهر از ظرفیت تعاملی بینهایتی برخوردارند از بررسی مشکلات شهری خلخال خبر داده و افزود: تمام تلاش ما و اداره برق خلخال این خواهد بود که مشکلات موجود رفع گردیده و در خصوص تأمین چراغ های روشنایی خیابان سیمتری قدس و تهیه تیرهای برق بتونی برای مسیرهای جابجایی شده و همچنین تأمین کابل های خودنگهدار برای زیباسازی شهری خلخال هر اقدامی باشد انجام خواهیم داد.

در این دیدار همچنین ریاست شورای اسلامی شهر خلخال با تقدیر از زحمات مهندس سیدی از مهندس حسین قدیمی نیز تقدیر به عمل آورد.

http://khalkhal-city.com/wp-content/uploads/2020/05/image_2020_5_13-18_46_22_72_sok-1024x819.jpg

 

لینک کوتاه: khalkhalim.com/bb24b

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: