مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل گفت: مشکل نشت آب سد لاله شهر کلور مرکز بخش شاهرود خلخال امسال برطرف شده و این سد مورد استفاده مردم منطقه قرار می‌گیرد.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا ،عباس جنگی مرنی روز جمعه در جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرستان خلخال با تاکید بر لزوم تکمیل و بازسازی استخر لاله کلور با اجرای ژئوممبرن با فهرست بهای سال ۹۹ اظهارداشت: شرکت آب منطقه‌ای اردبیل آمادگی کامل دارد در کنار شهرداری کلور و با مشاوره فنی و نظارت کامل نسبت به تکمیل این پروژه اقدام کند.

او ضمن تاکید بر اجرای کار فنی و اصولی در احداث پروژه‌های زیربنایی مناطق مختلف استان اردبیل از جمله اجرای طرح‌های سدسازی برای پیشگیری از هدر رفت کار و سرمایه و دوباره کاری گفت: با تامین اعتبار استانی در خصوص تکمیل و بازسازی استخر لاله کلور می‌توان تصمیماتی اتخاذ کرد.

وی اظهارداشت: سد و یا آب بندان لاله واقع در پارک لاله شهر کلور ۱۲ سال پیش با اهداف گردشگری و آبیاری فضای سبز با مساحت ۱۱ هزار مترمربع و گنجایش ذخیره ۳۰ هزار متر مکعب آب احداث شده و از ۲ قسمت بدنه سنگی سد و کف خاکی آن آب را از خود عبور می‌دهد.

او افزود: برای برطرف شدن این مشکل و عایق‌بندی با اسفاده از عایق ژئوممبرن ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار نیاز است که با توجه به تامین اعتبار یاد شده از محل اعتبارات منابع در اختیار شهرداری کلور و اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری، شرکت آب منطقه‌ای نیز نسبت به ارائه خدمات فنی و مشاوره‌ای برای اجرای پروژه و بهره‌برداری مجدد آن در تابستان سال جاری تلاش می‌کند.

در ادامه این جلسه پس از ارائه گزارش توسط شهردار و  اعضای شورای اسلامی شهر کلور در خصوص برخی از مشکلات شهر کلور و بخش شاهرود از جمله هتل آپارتمان گردشگری واقع در امامزاده عبدالله کلور  پیشنهاد شد تا اعتبار مصوب در اختیار شهرداری قرار بگیرد تا شهرداری با هدایت و مشاوره کارشناسان شرکت آب منطقه‌ای اردبیل عملیات تکمیل این پروژه نیمه‌کاره را اجرا کند.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/a5f9d

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: