رییس اداره امور آب خلخال از انسداد هفت حلقه چاه غیرمجاز در مناطق مختلف این شهرستان خبر داد.

به گزارش خلخالیم رضا شمس روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با انسداد و پرکردن سه حلقه چاه غیرمجاز در روزهای اخیر و در محدوده این شهرستان از آغاز سال جاری تا به امروز در مجموع  هفت حلقه چاه غیرمجاز برداشت آب کشاورزی در مناطق مختلف این شهرستان مسدود شده است.  

او گفت: در راستای طرح احیا و تعادل بخشی آبهای زیرزمینی، طی هفته جاری با تلاش و همت کارشناسان این امور و گروه گشت و بازرسی شهرستان خلخال تعداد سه حلقه چاه غیرمجاز کشاورزی کشف و پس از صدور اخطاریه و با اخذ دستور قضایی پر شد.

وی افزود: با انسداد این سه حلقه چاه در روستاهای خمس و گورانسراب از روستاهای بخش مرکزی که عمق حفاری شده این چاه‌ها ۳، ۴ و ۱۲ متر بودند، سالیانه به میزان ۲۷ هزار مترمکعب در مصرف آب کشاورزی صرفه‌جویی شده و از برداشت آب بصورت غیرمجاز در منطقه جلوگیری شد.

رییس اداره امور آب خلخال اظهارداشت: از ابتدای سال ۹۹ تاکنون هفت چاه غیرمجاز شناسایی و پر شده که از این طریق از برداشت غیرمجاز آب کشاورزی به میزان حدود ۶۸ هزار مترمکعب جلوگیری به عمل آمده است.

مدیر امور منابع آب خلخال از همکاری و مساعدت مقامات قضایی و همچنین فرماندهی و ماموران انتظامی شهرستان خلخال در همراهی و همکاری اداره منابع آب و در اجرای احکام قضایی و نیز اجرای عملیات انسداد این چاه‌ها قدردانی کرد.

 

لینک کوتاه : khalkhalim.com/bf8f5

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 
 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: