سرپرست اداره برق خلخال گفت: با بکارگیری گروه خط گرم امکان تعمیر ، تجهیز و سرویس خطوط فشار متوسط برق در این شهرستان امکان‌پذیر شد.

به گزارش خلخالیم، رسول زارع روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: اجرای این طرح در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی دولت با بکارگیری توان و ظرفیت سرمایه‌گذار بخش خصوصی اجرا  و گروه تعمیرات خط گرم در سطح (‌خطوط برق‌دار) بدون اعمال خاموشی برای تعمیر ، تجهیز و تقویت خطوط فشار متوسط برق این شهرستان فعالیت خواهد کرد.

سرپرست اداره برق خلخال بیان‌کرد: خط گرم برق در خلخال با هدف افزایش سطح پایداری برق ،کاهش اتفاقات و برای جلوگیری از قطع جریان برق سطح شهر و رفاه حال مشترکان و مردم راه‌اندازی و اعضای گروه خط گرم بدون قطع برق فشار متوسط مناطق مختلف خلخال اقدام به تعمیرات خطوط برق‌دار می‌کنند.

وی افزود: در سال‌های گذشته امکان تقویت و یا تعمیر خطوط برق‌دار بدون قطعی برق در شهرستان خلخال امکان‌پذیر نبود و برای انجام هرگونه تعمیر جزیی در خطوط فشار متوسط ناچار از قطع برق یک یا چند خیابان در محدوده شهر و مناطق تابعه شهرستان بودیم.

او گفت: در این عملیات که با همکاری پیمانکار خط گرم اردبیل اجرا می‌شود تمام عملیات تعمیر و سرویس و رفع اشکالات و نواقصات خطوط برق داخل شهر بدون اعمال خاموشی و قبل از رسیدن فصول سرد سال انجام  تا شاهد خاموشی‌های ناشی از تعمیر در شهر نباشیم.

مدیر شبکه توزیع برق شهرستان خلخال با اشاره به ضعف روشنایی در برخی مسیرها و معابر عمومی شهر خلخال از اجرای پروژه تقویت روشنایی معابر و تعویض چراغ‌های فرسوده و کم‌ نور قدیمی با چراغ‌ های جدید و پربازده و کم‌مصرف خبرداد.

لینک کوتاه‌: khalkhalim.com/c9e46

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: