مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: عملیات اجرایی تصفیه‌خانه آب خلخال شتاب گرفته و تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا ، عباس جنگی مرنی روز چهارشنبه در بازدید از خط انتقال آبرسانی، تصفیه‌خانه در حال احداث آب شرب و سد بفراجرد خلخال با اشاره به پیشرفت ۸۳ درصدی این پروژه افزود: تمام عوامل پروژه و مهندسان و کارشناسان بخش آب برای برخورداری مردم  خلخال از آب شرب بهداشتی و پایدار تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه کار احداث تصفیه‌خانه و نصب تجهیزات مربوطه با تمام توان ادامه دارد، بیان کرد: روند تکمیل تصفیه‌خانه آب شرب خلخال در بخش‌های مختلف با سرعت مناسبی به پیش می‌رود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل عنوان کرد: این پروژه جزو موفق‌ترین و موثرترین پروژه‌های اجرایی بخش آب در کشور است که به روش بی‌اوتی توسط بخش خصوصی احداث می‌شود.

جنگی مرنی با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی شرکت تامین آب شرب سالم و بهداشتی برای مردم است، تصریح کرد: در این زمینه در تلاشیم با آبگیری سد بفراجرد و انتقال آب با کیفیت و پایدار برای مردم تامین نماییم.

وی توزیع متوازن آب در بین نقاط مختلف شهر با اجرای زون‌های آبرسانی را از سیاست‌های اصلی شرکت در بخش آبرسانی عنوان کرد و اظهارداشت: شرکت آب منطقه‌ای اردبیل با اجرای زون‌بندی آب و عدالت در توزیع آب در بین مردم گام‌های موثری در استان برداشته است.

سیدمحمد اسحاقی کلور ، مدیرکل دیوان محاسبات استان اردبیل نیز در این بازدید از زحمات و خدمات تمامی تلاشگران بخش آب استان برای اجرای یک سیستم آبرسانی کامل در شهرستان خلخال قدردانی کرد.

وی تهیه تمامی تجهیزات برای تکمیل پروژه تصفیه‌خانه آب خلخال را یک اقدام کم‌نظیر خواند و افزود: با مشاهده این امکانات و پروژه‌ها به اجرای فعالیت‌های عمرانی در استان امیدوار می‌شویم.

اسحاقی ارائه یک بسته کامل آبرسانی به شیوه آبرسانی به خلخال را کاری ارزشمند دانست و گفت: این پروژه‌ها رضایت مردم را جلب می‌کند.

سیامک ستاری ، نماینده مجری طرح آبرسانی و تصفیه‌خانه آب شرب خلخال نیز در این بازدید با ابراز رضایت از روند مناسب احداث این تصفیه‌خانه توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی، یادآور شد: همه ما باید قدردان زحمات و فعالیت‌های تلاشگران عرصه آب باشیم.

وی با اشاره به انجام نصب تجهیزات در بخش‌های مختلف پروژه اظهارامیدواری کرد که مراحل دیگر پروژه نیز به سرعت ادامه یابد تا شاهد بهره‌برداری از طرح تا پایان سال باشیم.

 

لینک کوتاه : khalkhalim.com/fae0a

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: