رئیس بنیاد مسکن خلخال گفت : بنیاد مسکن در راستای مقاوم سازی در روستاها، تسهیلات خوبی را در نظر گرفته است و روستاییان عزیز می توانند از این تسهیلات کم بهره استفاده کنند.

محمد حاتمی در گفتگو با خلخالیم افزود: برای افرادی که جزو قشر محروم بوده و ساکن دائمی روستا هستند، ۵۰ میلیون تومان وام مسکن و ۲۵ میلیون تومان وام بلاعوض در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد : اگر خانواده‌ای در روستا دارای دو معلول باشد و منزل مسکونی نداشته باشد، می تواند از وام ۵۰ میلیون تومانی و ۷۶ میلیون تومان وام بلاعوض برخوردار شود.

رئیس بنیاد مسکن خلخال افزود : همچنین واحد‌های مسکونی که در بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله آسیب دیده‌اند و نیاز به بازسازی دارند، هم می‌توانند با مراجعه به اداره بنیاد مسکن خلخال مبلغ ۱۵ میلیون تومان تسهیلات درخواست نمایند.

وی گفت : کلیه تسهیلات ارائه شده بصورت کم بهره و با باز پرداخت ۱۲ ساله بوده و ضمانت نیز بصورت زنجیره ای بین اهالی خواهد بود.

محمد حاتمی ضمن تاکید به روستاییان برای استفاده از این تسهیلات کم بهره افزود : ۵۲ درصد خانه‌های روستایی این شهرستان مقاوم سازی شده اند و در سال جاری ۲۰۰ خانواده محروم و ۱۵۰ خانواده عادی برای دریافت تسهیلات مسکن روستایی به بانک های عامل معرفی شدند، همچنین ۶۰ مسکن ملی نیز برای ۶۰ نفر ثبت نام کننده در حال آماده سازی زمین بوده که بزودی ساخت این مسکن در خلخال نیز شروع خواهد شد.

خبرنگار: محمدعلی کریمی
انتشار: مسعود شیرعلی‌پور

لینک کوتاه: khalkhalim.com/dc969

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: