معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از افزایش دوربین‌های ثبت سرعت در جاده‌های این استان خبر داد.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا، فرزاد قلندری در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان اردبیل بیان کرد: امسال کاهش ۱۰ درصدی تصادفات با محوریت کنترل سرعت  هدف‌گذاری شده و در این راستا سرعت خودروها از طریق دوربین ها در حال رصد است.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۲۹ دوربین ثبت سرعت در جاده‌های استان فعال است که ۱۹ دوربین دیگر به این دوربین‌ها افزوده می‌شود.

معاون استاندار اردبیل اظهارکرد: با ثبت سرعت به صورت متوسط با استفاده از این دوربین‌ها کاهش چشمگیری در وقوع تصادفات شاهد خواهیم بود.

قلندری با اشاره به روز ۱۴ اسفندماه روز رانندگی بدون حادثه افزود: در این روز دوربین‌ها در جاده‌ها سرعت رانندگان را ثبت  و ترددها را کنترل می‌کنند.

وی با بیان اینکه هنوز تصمیمی در خصوص انجام سفرهای نوروزی در ستاد ملی کرونا اتخاذ نشده است، افزود: در این زمینه تابع تصمیم ستاد کرونا هستیم و با فرض دایر بودن سفرها تدابیر لازم اتخاذ شده است.

قلندری به اخذ مجوز برای احداث پایگاه‌های راهداری و امدادی  بین‌شهری خواستار انتخاب سه محل با در نظر گرفتن پراکندگی پایگاه‌ها جهت شروع عملیات اجرایی در سال آینده شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل نیز در این جلسه از برنامه‌ریزی برای تجهیز جاده‌ها با هدف کاهش تصادفات خبر داد.

کلیم‌الله وثوقی افزود: بیشترین علت وقوع تصادفات سرعت و سبقت غیرمجاز بوده و در این خصوص سیستم هوشمند کنترل سرعت با نصب دوربین‌های ثبت سرعت و تخلفات در جاده‌ها فعال است.

وی بیان کرد: ۹۰ درصد دوربین‌ها در جاده‌های استان فعال هستند و دوربین‌هایی هم که در سال‌های قبل از رده خارج شده بود ،در حال تعمیر و فعال سازی است.

وثوقی اضافه کرد: از ۴۲ دوربین ثبت سرعت در جاده‌ها ۲۹ مورد فعال و ۱۳ مورد نیز در حال تعمیر است که ۶ مورد آن تا پایان سال به تعداد دوربین‌های فعال افزوده می‌شود.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/a33e8

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: