استاندار اردبیل گفت: با تامین اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال پروژه راه‌سازی هشجین به سه‌راهی اردبیل ، سرچم عملیات اجرایی این طرح شتاب می‌گیرد.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا، اکبر بهنامجو در بازدید از پروژه راه‌سازی هشجین مرکز بخش خورش‌رستم خلخال به سه‌راهی اردبیل ، سرچم اظهارکرد: تلاش می‌شود با پیگیری نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار موردنیاز این طرح از محل اعتبارات ملی تامین شود.

وی با بیان اینکه بهره‌مندی از راه ایمن و استاندارد برای دسترسی به مرکز استان و کشور از جمله خواسته‌های اهالی بخش خورش‌رستم خلخال است، گفت: عملیات اجرایی پروژه ۱۳ کیلومتری راه اصلی شهر هشتجین به سمت راه شریانی اردبیل - سرچم شتاب بیشتری خواهد گرفت. 

او افزود: بهسازی این جاده دغدغه دیرینه مردم هشتجین بود که با همت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و معرفی پیمانکار توانمند مدت قرارداد از ۳۶ ماه به پنج ماه کاهش می‌یابد.

وی گفت: پس از زیرسازی راه ارتباطی هشتجین به سه‌راهی اردبیل - سرچم آسفالت‌ریزی بلافاصله انجام خواهد شد.

استاندار اردبیل همچنین در سفر به خورش‌رستم خلخال از یک واحد بزرگ مرغداری و پرورش ماکیان بازدید کرد و افزود: این مرغداری در ۲ طبقه با ظرفیت تولید ۹۰ هزار قطعه مرغ گوشتی در هر دوره آماده می‌شود که در استان دومین مجموعه تمام مکانیزه تولید مرغ گوشتی است.

بهنامجو افزود: این مجموعه ظرفیت تولید شهرستان خلخال را به ۲۸۰ هزار قطعه افزایش داده که بسیار مفید است و با صدور مجوزهای لازم دام طیور، کشتارگاه و پرورش بلدرچین به این مجموعه زنجیره‌ای افزوده می‌شود.

او ادامه داد: این واحد سه سال پیش یک واحد راکد بود که به همت سرمایه‌گذار طرح با سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیارد ریالی مجددا  به چرخه تولید بازگشته و سرمایه‌گذار درصدد توسعه و افزایش راندمان تولید است.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/ffdee

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: