مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت:مطالعه ۴۳ کیلومتر از باند دوم جاده اردبیل – سرچم در مرحله نهایی قرار گرفته و تا پایان سال ۳۰ کیلومتر آن اجرا می‌شود.

به گزارش خلخالیم، محبوب حیدری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:در حال حاضر ۱۳۵ کیلومتر از جاده اردبیل- سرچم به پیمانکار واگذار شده و ۴۳ کیلومتر باقیمانده نیز در مرحله تکمیل مطالعات می‌باشد.

وی با بیان اینکه قطعه اول  و دوم بزرگراه اردبیل –سرچم بزودی تکمیل می‌شود افزود:بیش از ۹۹ درصد عملیات خاکی قطعات اول و دوم و بیش از ۹۵ درصد عملیات اجرایی بزرگراه اردبیل – سرچم تکمیل شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل درباره  پروژه راه‌سازی خلخال ـ کلور ـ درام گفت:این پروژه در دست ساخت است و این جاده مسیری مشترک بین ۲ استان اردبیل و زنجان به طول ۵۵ کیلومتر است که از این مسافت ۳۷.۵ کیلومتر در حوزه استحفاظی استان اردبیل و مابقی در حوزه استحفاظی استان زنجان می‌باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه عملیات اجرایی احداث جاده کریق - آرموداق  شهرستان نیر تا پایان سال جاری تکمیل می‌شود افزود:جاده چهارخطه رضی- امیرکندی هم بزودی اجرا می‌شود.

وی درباره احداث جاده سرعین-آلوارس بیان کرد: عملیات خاکبرداری به طول ۶ کیلومتر و احداث پل‌ها در این مسیر به اتمام رسیده و ۲.۵ کیلومتر از مسیر هم آسفالت‌ریزی شده است.

حیدری اظهار کرد: جاده سرعین به پیست آلوارس هم با هدف توسعه گردشگری تعریض و ارتقا یافته و مسیر پیست اسکی شماره ۲ آلوارس هم تکمیل می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه در چهار سال اخیر بهسازی راه ها و توسعه راه‌های شریانی استان بیشتر مدنظر قرار گرفته، افزود: تمام راه‌های مواصلاتی دارای ردیف ملی شده و از ۳۳۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته بیش از ۳۱۰ میلیارد تومان جذب شده است.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/f29ef

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: