امام جمعه خلخال با انتقاد از ممنوعیت تردد اتوبوس‎‎‎‎‎ها در محور خلخال-اسالم خواستار لغو این تصمیم و رفع محدودیت‎‎‎‎‎‎‎ها از سوی مسئولان استانی شد.

 به گزارش خلخالیم، حجت الاسلام کریم اسدی در جلسه شورای اداری خلخال گفت: محور خلخال اسالم تنها راه مواصلاتی این شهرستان با استان گیلان است و ممنوعیت تردد اتوبوس‎‎‎‎‎‎‎‎ها در این محور بزرگترین ضربه به توسعه و اقتصاد و رونق صنعت گردشگری این شهرستان خواهد بود.

وی اظهار داشت: چنانچه ناامن بودن این جاده دلیل اصلی ممنوعیت اعلام شده است لذا لازم است مسئولین دستکاه‎‎‎‎‎های اجرایی هرچه سریعتر نسبت به افزایش سطح ایمنی جاده اقدام نمایند و چنانچه مشکلی در آن وجود ندارد این تصمیم کارشناسی نبوده و باعث بروز مشکلات متعددی در شهرستان می‎‎‎‎شود و مسئولان باید جوابگوی این‌گونه تصمیمات در برابر مردم باشند.

فرماندار خلخال، سیدجواد یحیی‎‎‎‎‎‎‎زاده با بیان اینکه جاده‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های گردشگری در توسعه و پیشرفت هر منطقه نقش اول را ایفا می کند، خاطر نشان کرد: این تصمیم نامعقول بوده و اعتراض شهروندان را بدنبال خواهد داشت چرا که بیشتر درآمدشان در این محور است.

وی افزود:پیگیری اجرای مصوبات سفر استانی رئیس جمهور، باید در اولویت برنامه‎‎‎‎‎های شهرستان باشد تا با تزریق به موقع اعتبارات، شاهد نتیجه دادن این مصوبات و پروژه‎‎‎‎‎‎‎ها باشیم.

فرماندار خلخال با تأکید بر اینکه تکمیل و بهره‎‎‎‎‎‎‎برداری از پروژه‎‎‎‎‎های نیمه تمام مطالبه عمومی است، گفت: با توجه به اینکه تکمیل این پروژه‎‎‎‎‎‎ها بخش عمده‎‎‎‎‎ای از مشکلات خلخال را حل می‎‎‎‎‎کند لذا در اولویت‎‎‎‎‎‎‎‎‎بندی‎‎‎‎‎ها این موضوع باید مدنظر قرار گیرد.

 وی همچنین به عملکرد ضعیف متولیان فرهنگی در برگزاری آیین‎‎‎‎‎ها انتقاد کرد و افزود: با وجود ظرفیت‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های فرهنگی و هنری مطلوب و وجود هنرمندان با استعداد در شهرستان خواستار توجه بیشتر به این موضوع شد.

انتقادها از تصمیم پلیس راه در حالی مطرح می‌شود که سرهنگ حمزه فرمانده پلیس راه خلخال - سرچم دیروز به خلخالیم گفت: تصمیم اخذشده تنها در مورد روزهای بحرانی و کولاک شدید گرفته شده و در روزهای عادی منعی برای ورود خودروها و اتوبوس نخواهد بود و حتی اتوبوس‌های حامل گردشگران می‌توانند با هماهنگی پلیس راه سفری امن را در منطقه تجربه کنند.

خبرنگار: محمدعلی کریمی
انتشار: سیما جلیلی

لینک کوتاه: khalkhalim.com/c2f21

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

 

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: