فرمانده پلیس راه استان اردبیل گفت: در جریان بارش‌ برف سنگین روزهای گذشته، ماموران پلیس راه اردبیل به سرنشینان بیش از ۳۰۰ خودروی گرفتار شده در میان برف و یخ امدادرسانی کردند.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا، سرهنگ سید محمد صفوی اعلام کرد: نحوه امدادرسانی به خودروهای متوقف شده در میان راه‌های برفی مناطق مختلف این استان به اشکال مختلف از جمله کمک به بستن زنجیر چرخ ، هدایت رانندگان ناآشنا به راه‌های برفی استان‌، رفع انسداد راه ناشی از توقف خودروهای فاقد زنجیر چرخ صورت گرفته است‌.

وی با بیان اینکه در گردنه‌های برف گیر استان به علت تدوام وزش باد و افت شدید دمای هوا کولاک مقطعی برف حاکم است، افزود: در حال حاضر تردد از گردنه خلخال به  اسالم  فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

فرمانده پلیس راه استان اردبیل تاکید کرد: رانندگان همکاری لازم را با ماموران پلیس‌راه داشته و ضمن پایبندی به مقررات راهنمایی و رانندگی، با سرعت مطمئنه حرکت کرده و از ترمزهای ناگهانی خودداری و فاصله طولی خودروی خود با وسیله نقلیه جلو را حفظ کنند.

وی با تأکید بر اینکه در زمان ناپایداری هوا وبارش برف وکولاک رانندگان و مسافران از سفرهای غیرضروری باید اجتناب کنند، اظهار کرد: در صورت ضرورت سفر، رانندگان تجهیزات ایمنی زمستانی به خصوص زنجیرچرخ به همراه داشته و مشارکت با پلیس و قانونمندی را اصل مهم در پیشگیری از حوادث رانندگی و تامین آرامش سفر تلقی کنند.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/c089b

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: