مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خلخال گفت: تاکنون هزار و ۷۰۰ نفر در این شهرستان برای بهره‌مندی از مزایای طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا، محمد حاتمی اظهارکرد: به متقاضیانی که فرم جیم سبز دارند، پیامک ارسال می‌شود تا جهت تشکیل پرونده و بررسی لازم به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مراجعه کنند.

وی به افرادی که در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام و مدارک خود را به این نهاد ارائه کرده‌اند، توصیه کرد منتظر دریافت پیامک بنیاد مسکن باشند.

وی در زمینه برنامه حمایتی دولت برای خانه‌دار شدن جوانان گفت: به افراد واجد شرایطی که تاکنون از بانک مسکن تسهیلات یارانه‌ای احداث مسکن دریافت نکرده‌اند سه میلیارد ریال تسهیلات بانکی تعلق خواهد گرفت.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خلخال بیان کرد: همچنین طبق تفاهم‌نامه منعقد شده با سازمان نظام مهندسی ساختمان کشوری و سازمان شهرداری‌ها در صدور پروانه ساخت تخفیفاتی در دریافت هزینه نظارت از سوی این سازمان‌ها به متقاضیان بهره‌مندی از مسکن ملی ارائه و زمین رایگان ساخت مسکن ملی از طریق وزارت راه و شهرسازی تامین خواهد شد.

حاتمی با بیان اینکه پیش از این احداث ۱۴۰ واحد مسکن طرح اقدام ملی از سوی بنیاد مسکن خلخال در جوار بیمارستان امام خمینی این شهر آغاز شده است، افزود: ۶ هزار مترمربع زمین از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل برای احداث واحدهای مسکونی اقدام ملی در اختیار بنیاد مسکن خلخال گذاشته شده که در ۲ فاز در حال اجرا است.

وی محل اجرای طرح جدید نهضت ملی مسکن در خلخال را پشت دانشگاه پیام نور این شهر و در کنار ساختمان‌های مسکن مهر فعلی ذکرکرد.

وی در خصوص نحوه ثبت‌نام افراد مجرد در طرح نهضت ملی مسکن نیز گفت: این افراد با امضای تعهدنامه مکلف می‌شوند که  تا زمان تحویل واحدهای مسکونی تشکیل خانواده دهند ،  در غیر این صورت واحد مسکونی ساخته شده به قیمت روز محاسبه شده و در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

حاتمی اظهارکرد: خرید و فروش امتیاز مسکن ملی غیرقانونی بوده و در صورت احراز تخلف ، امتیاز فرد متخلف سلب و به شخص واجد شرایط دیگری واگذار می‌شود ، همچنین خریدار هیچ حقی در این واحدها نخواهد داشت.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/fe8fe

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: