رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‎‎‎‎‎‎ای خلخال از آغاز عملیات بازگشایی محور خلخال به پونل خبر داد و گفت: با تلاش بی وقفه راهداران محور مذکور برای عبور خودروها تا پایان هفته جاری بازگشایی خواهد شد.

معروف خسروی در گفتگو با خلخالیم تصریح کرد: عملیات بازگشایی 9 کیلومتر از این مسیر از صبح امروز با استقرار 6 دستگاه ماشین آلات برف‌روبی در داخل حوزه استحفاظی شهرستان خلخال آغاز شده است.

وی افزود: با بازگشایی این محور در داخل حوزه استحفاظی خلخال تنها امکان تردد خودروها در این مسیر تا انتهای حوزه استان اردبیل و ابتدای حوزه گیلان امکان پذیر خواهد بود.

خسروی اضافه کرد: اگر حوزه استحفاظی استان گیلان نیز اقدامات لازم را برای بازگشایی این مسیر انجام دهد تردد به طور کامل در محور خلخال به پونل جریان خواهد داشت.

 وی با اشاره به بارش برف پاییزی و عدم وجود ایمنی لازم جهت تردد خودروها در این مسیر خاطرنشان کرد: بارش‎‎‎‎‎‎های مستمر برف طی 6 ماه گذشته و اوایل فصل بهار موجب انباشت برف بی سابقه در این محور گردید که به طور متوسط شاهد ارتفاع برف بیش از 5 متر در این مسیر بودیم. 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‎‎‎‎‎‎ای خلخال از رانندگان خواست تا پایان عملیات بازگشایی از تردد در این مسیر به جد خودداری کنند.

خبرنگار: محمدعلی کریمی
انتشار: سیما جلیلی

لینک کوتاه: khalkhalim.com/ed65c

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: