نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۶۰ میلیارد ریال برای رفع معارض پروژه کمربندی شهرستان خلخال خبر داد.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا علی نیکزاد در پایان سفر به شهرستان خلخال با تشریح برنامه های خود در این شهرستان گفت: امروز به همراه مسئولین شهرستان و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با خانواده سه ایثارگر این شهرستان دیدار کردیم. 

وی همچنین با اشاره به بازدید خود از پروژه کمربندی این شهرستان گفت: خط لوله اصلی آب در مسیر این پروژه قرار گرفته که با توجه به مکاتبات و پیگیریهای انجام شده مقرر شد۶۰میلیارد ریال از طریق آب و فاضلاب شهری به این موضوع اختصاص یابد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد:  امروز همچنین بازدیدی از سه مسجد شهرستان داشتیم و مقرر شد مشکلات این مساجد نیز پیگیری و برای آن چاره اندیشی شود. 

نیکزاد همچنین به دیدار خود با موکب داران این شهرستان اشاره کرد و گفت: قرار شد مشکلات این بخش هم با دستگاههای مرتبط اعم از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، سازمان هواپیمایی کشوری، هلال احمر و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مورد بررسی قرار بگیرد. 

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر پیشین خود به شهرستان خلخال گفت: برخی از پروژه های مصوب این سفر اجرا شده و برخی دیگر هم در دست اجراست.

وی ادامه داد: مقرر شد شنبه هفته آینده (۱۹شهریور ماه) این مصوبات در جلسه ای در هیات رییسه مجلس با حضور نمایندگان ویژه وزارتخانه ها، نماینده مردم خلخال و فرمانداران شهرستانهای خلخال و کوثر برگزار شود. 

نیکزاد یادآور شد: در این جلسه مصوبات سفر قبل به خلخال بررسی و تا حصول نتیجه درباره ان اطلاع رسانی خواهد شد. 

همچنین سید غنی نظری نماینده مردم خلخال و کوثر در شهرستان خلخال ضمن تشکر از نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: خوشبختانه تلاشهای ایشان در حوزه راه شهرستان نتیجه داد و درباره آب هم ۶۰ میلیارد ریال به آبفای شهری خلخال اختصاص یافت. 

وی افزود: مطالبه اصلی و اساسی مردم خلخال تونل خلخال به اسالم است که در جلسه شنبه آینده بحث ماده۲۳ آن مطرح خواهد شد و بعد از اخذ مجوز ماده ۲۳، کنلگ آن بر زمین زده خواهد شد. 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به وفاق و همدلی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی اطهار کرد: نمایندگان استان در پیگیری پروژه ها و مطالبات مردم اتحاد و وفاق کامل دارند که این رویکرد قابل قدردانی است. 

بر اساس این گزارش نیکزاد در سفر امروز خود به خلخال در مراسم یادواره شهدای سه ماهه دوم خلخال و همچنین یادواره شهدای دولت حضور یافته و در سخنانی حکمرانی اخلاق در دولت و شتاب دولت در کاهش مشکلات اقتصادی را دو خواسته نمایندگان مجلس از دولت سیزدهم اعلام کرد.

وی همچنین با حضور در جمع خانواده های شهدا جانبازان و آزادگان خلخال از آنان دلجویی و در جریان مسائل و مشکلات خانواده های معظم شهدا و ایثارگران این شهرستان قرار گرفت.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که به دعوت امام جمعه خلخال به این شهر سفر کرده است امروز همچنین با حضور در کارگاه ساخت بیمارستان صحرایی موکب کاروان پیاده روی کربلا برای کمک به اعزام تجهیزات این بیمارستان قول مساعد داد.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/b340a

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: