بعلت نبود كمربندی در خلخال، عبور و مرور خودروهای سنگين گذری از خيابان شهید رجایی باعث وارد آمدن خسارات زیاد به تاسیسات این خیابان و سایر خیابان‌های شهر شده است.

به گزارش خلخالیم، خودروهای سبك و سنگينی که مسیر خلخال را برای عبور و مرور خود جهت دسترسی به جاده سرچم و جاده‌های گیلان انتخاب کرده اند بخاطر فقدان كمربندی مجبور به ورود به داخل شهر و طی مسير از برخی خیایان‌ها از جمله خیابان شهید رجایی  هستند و مخصوصا ورود خودروهای سنگین و تریلی‌ها به این خیابان‌ها علاوه بر ایجاد راه‌بندان‌های شدید، خسارات زیادی را به زیرساخت‌ها و تاسیسات شهری وارد کرده است.

شهناز شاطری رئیس شورای شهر خلخال در خصوص نبود کمربندی به خبرنگار خلخالیم گفت: عبور كاميون‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ها و ماشین آلات سنگین از وسط شهر و مناطق مسكونی باعث ترکیدگی تاسیسات آب و فاضلاب در خیابان‌های شهر شده و آرامش را از شهروندان سلب كرده و نگرانی ‌های زیادی را بابت رفت و آمد كودكان و سالمندان ایجاد کرده است.

ساجد جعفرزاده رئیس آب و فاضلاب خلخال هم گفت؛ عبور خودروهای سنگین با تناژ بالا از مرکز شهر، بعلت نبود کنار گذر در خلخال، خسارت سنگینی به شبکه‎‎‎‎‎‎‎‎های آب و فاضلاب وارده کرده است.

وی افزود: هزینه خرید اتصالات از یک طرف و قطعی آب شرب مشترکین محله قاضیلر دست به دست هم داده است تاهم آب و فاضلاب متحمل هزینه سنگین گردد و هم مشترکین با مشکل قطعی‌های مکرر  آب مواجه شوند.

لازم به توضیح است که فاز 4 جاده خلخال فیرو‌آباد یا همان كمربندی جنوبی خلخال که جاده فیروز را بدون گذر از مرکز شهر و از جنوب شهر به جاده‌های منتهی به گیلان متصل می‌کند دارای ردیف اعتبار ملی بوده و متاسفانه با عدم پیگیری مسئولین خلخال این پروژه حیاتی و مهم سالهاست نیمه تمام رها شده است.

امیدواریم اهمیت این پروژه حیاتی تا دیر نشده است، هر چه زودتر مورد توجه و پیگیری مسئولین خلخال اعم از نماینده، فرماندار و در راس آنها اعضای شورای اسلامی شهر خلخال قرار گیرد و تا دیر نشده است جلوی خسارت‌های بی‌شمار این فقدان هر چه زودتر گرفته شود.

 

 

 

 

لینک کوتاه: khalkhalim.com/b365a

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 


 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: