فرمانده پلیس راه جاده ارتباطی اردبیل - سرچم از افزایش آمار جان‌باختگان حوادث رانندگی جاده‌ای خلخال در سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا ،سرهنگ علیرضا صحبتی روز دوشنبه در جلسه شورای ترافیک خلخال افزود: در حالی که مجموع فوت‌شدگان ناشی از وقوع حوادث رانندگی بین‌راهی این شهرستان در سال ۹۷ هفت نفر بود، این میزان در پایان سال گذشته به ۹ نفر رسید.

وی با اشاره به دخیل بودن عوامل مختلف از جمله خطای انسانی و یا فقدان ایمنی لازم در جاده در وقوع حوادث رانندگی منجر به فوت رانندگان و سرنشینان خودروهای حادثه‌دیده خلخال در سال گذشته اظهارداشت: بیشترین فوت‌شدگان حوادث رانندگی جاده‌ای مربوط به راه‌های ارتباطی روستایی است که فاقد ایمنی لازم و نیز وجود نقاط حادثه‌خیز هستند.

وی با تاکید بر اینکه نصب علایم راهنمایی و رانندگی کافی در راه‌های اصلی ،فرعی و بین روستایی راه‌های جنوب استان اردبیل از عوامل مهم بازدارندگی از وقوع حوادث خونین رانندگی در راه‌های ارتباطی این منطقه است، خواستار توجه مسوولان دست‌اندرکار برای حفظ جان رانندگان و سرنشینان خودروهای عبوری شد.

وی با اشاره به اهمیت نصب و راه‌اندازی دوربین‌های هوشمند کنترل ترافیک در جاده‌های اصلی و پرترافیک خلخال از جمله راه خلخال - فیروزآباد گفت: این امر موجب کاهش حوادث رانندگی ناشی از سرعت غیرمجاز خواهد شد.

سرهنگ صحبتی به لزوم نصب و راه‌اندازی امکانات ارتفاع‌سنج در مبادی ورودی راه‌های خلخال به استان گیلان تاکید کرد و افزود: این امر کنترل بار حمل شده توسط کامیون‌های حامل بار با ارتفاع بالا و غیرمجاز در ۲ جاده ارتباطی خلخال - اسالم و پونل را برای ماموران پلیس راه مستقر در این مسیرها تسهیل خواهد کرد.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/d844b

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: