فرمانده پلیس راه اردبیل ، خلخال گفت: در روزهای گذشته ماموران پلیس راه ده‌ها دستگاه کامیون حامل بار سنگین و غیرمجاز را در جاده‌های این شهرستان منتهی به استان گیلان متوقف و جریمه کرده‌اند

به گزارش خلخالیم سرهنگ علیرضا صحبتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر تردد کامیون با بار بیش از حد مجاز در مسیر جاده‌های خلخال به گیلان ممنوع است.

او اضافه‌کرد: با اجرای این طرح از تخریب سطح جاده‌های این شهرستان که پیش از این توسط کامیون‌های حامل بار سنگین تخریب و تبدیل به معضل ترافیکی شهرستان خلخال شده است، جلوگیری خواهد شد. 

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خلخال نیز با هشدار به صاحبان واحدهای تولیدی شن و ماسه و رانندگان کامیون‌های حامل مصالح ساختمانی به مقصد استان گیلان گفت: در پی دریافت گزارش اضافه بار  ۲ کامیون با بار اضافی ۱۶ هزار  و ۷ هزار تن قوانین بازدارنده جدیدی برای متخلفان اعمال می‌شود.

سیدناصر میرمرسلی افزود: از ابتدای خردادماه سال جاری برای کامیون‌های دارای بار اضافی شن و ماسه برای بار اول و دوم جریمه نقدی در نظر گرفته شده و برای بار سوم خودرو به مدت پنج روز توقیف می‌شود.

به گفته وی،  همچنین واحدهای تولیدی دانه‌بندی شن و ماسه نیز در صورت تخلف برای بار اول اخطار کتبی و بار دوم تعهد کتبی و بار سوم واحد به مدت پنج روز تعطیل خواهد شد.

 

لینک کوتاه : khalkhalim.com/b68d3

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: