معاون فرهنگی زندان خلخال گفت: در سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، ۲ خانواده خلخالی از حق خود گذشت نموده و زمینه آزادی ۲ محکوم مالی زندانی را فراهم کردند.

به گزارش خلخالیم به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سیدعدنان صادقی، عصر امروز در مراسم رونمایی از کتاب «زندگی به سبک شهدا» که در اداره زندان خلخال برگزار شد، اظهار کرد: کتاب «زندگی به سبک شهدا» به همت کارکنان فرهنگی زندان خلخال تالیف و در آن به زندگی ۵۰ شهید بزرگوار دفاع مقدس پرداخت شده است.

وی همچنین از آزادی ۲ زندانی در آستانه سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و افزود: دو خانواده خلخالی از حق خود گذشت کرده و زمینه آزادی ۲ محکوم مالی که از دو سال گذشته در زندان خلخال بودند را فراهم کردند.

معاون فرهنگی زندان خلخال بیان داشت: این۲ خانواده هدف خود از این ایثار و گذشت را عشق به سردار دل‌ها، شهید سلیمانی اعلام کرده‌اند.

یکی از اعضای خانواده‌ایی که از حق خود در آزادی یکی از زندانیان گذشته بود، نیز گفت: وقتی سرداری به خاطر ملت و خاک ایران، از همه چیز خود و زندگی و حیات خود گذشته است، مال دنیا چه ارزشی دارد و من به یاد این سردار از حق قانونی خود گذشتم تا این فرد به آغوش خانواده‌اش برگردد.

 

لینک کوتاه : khalkhalim.com/b333c

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: