به دنبال دریافت پیام‌های متعدد از مخاطبان و همشهریان گرامی در خصوص عدم تحویل به موقع مرسولات پستی و تماس از طرف اداره پست که خود شهروندان مراجعه کرده و بسته را از اداره پست بگیرند، خلخالیم این موضوع را پیگیری کرده و در این راستا مصاحبه ای با سرپرست اداره پست خلخال انجام دادیم.

سرپرست اداره پست خلخال گفت : از زمان شیوع بیماری کرونا، تعداد بسته های پستی افزایش چند برابری داشته و این افزایش از اول پاییز امسال هم به اوج خود رسیده است.

عدالت حبیبی در گفتگو با خلخالیم افزود : به دلیل حجم کاری ایجاد شده، اندکی در توزیع مرسولات پستی کوتاهی شده است که از این بابت از طرف شبکه پست از عموم مردم خلخال معذرت خواهی می کنم.

وی گفت: برای تحویل بسته پستی نیازی برای مراجعه به پست نیست ولی به دلیل حجم کاری در مواقعی از طرف همکاران تماس هایی صورت گرفته است تا شهروندان بسته‌های خود را از اداره پست تحویل بگیرند و این کار صرفا بخاطر این بوده است که تاخیری در توزیع اتفاق نیافتد.

حبیبی افزود : حجم کاری توزیع مرسولات پستی در خلخال نسبت به سال گذشته ۲ تا ۵ برابر شده است در حالی که هیچ کارمند یا امکاناتی اعم از تجهیزات و ماشین آلات به زیرساخت‌های پستی خلخال افزوده نشده است.

سرپرست اداره پست خلخال گفت : از همکارانم بی‌نهایت سپاسگزارم که شبانه روز تلاش می‌کنند تا خدمات بهتری را به مردم ارائه نمایند و از مردم هم عاجزانه درخواست دارم با صبر و حوصله از ما حمایت کنند

حبیبی افزود : توزیع مرسولات در خلخال برعهده ۴ نفر از همکاران ماست که در طول دورکاری ادارات هم به دلیل حجم کاری نتوانستند از دورکاری استفاده کنند. مشکلات کمبود نیروی انسانی و نبود امکانات هم طی مکاتباتی به مسئولین استانی اعلام شده است و مرتباً در حال پیگیری هستیم.

وی گفت : روزانه هر توزیع کننده حدود ۱۴۰ بسته را به مقصد می‌رساند که به دلیل توزیع با موتورسیکلت، مجبور هستند بیش از ۱۵ بار به اداره تردد کنند.

 حبیبی اظهارکرد: ۱۰ درصد آدرس‌های پستی دارای مشکل بوده و در صورت نبود گیرنده در منزل، ارسال مرسوله فقط به اداره پست، مرسولات صدمه دیده و محصولات بیمه‌ای نیاز است که گیرنده به اداره پست مراجعه نماید.

وی ضمن تشکر از صبوری همشهریان خلخالی، از آنها خواست تا حتماً بعد از دریافت بسته پستی، برای در امان ماندن از انواع بیماری‌ها، آنها را ضدعفونی کنند.

 

 

خبرنگار: محمدعلی کریمی
انتشار: مسعود شیرعلی‌پور  

لینک کوتاه: khalkhalim.com/f2226

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: