فرماندار خلخال گفت: امسال بیش از ۲۷ میلیارد ریال از سوی موسسات خیریه و خیرین شاهرود برای انجام کمک‌های مومنانه و امور خیریه در این بخش هزینه شد.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا ، فریدون بابایی در نشستی با امام جمعه بخش شاهرود افزود: فعالیت موسسات خیریه شاهرود برای تهیه و توزیع بسته‌های کمک‌های مومنانه ،معیشتی و حمایتی در بین افراد آسیب‌پذیر از کرونا در نوع خود بی‌نظیر است.

وی اظهارکرد: علاوه بر انجام کمک‌های مومنانه و توزیع بسته‌های معشتی مستمر در بین نیازمندان ،موسسات خیریه بخش شاهرود خلخال نقش ارزنده‌ای در تامین امکانات کمک آموزشی دانش‌آموزان بی‌بضاعت در شرایط کرونایی و تحصیل در فضای مجازی با تهیه و توزیع گوشی تلفن همراه و تبلت ایفا کردند.

او گفت: در سال جاری از زمان شیوع ویروس کرونا در منطقه کمک‌های مالی قابل توجهی از سوی موسسات خیریه خلخال از جمله موسسه خیریه عاشورای بخش شاهرود برای تهیه و خرید امکانات پزشکی ، بهداشتی و مقابله با کرونا برای درمانگاه و مرکز جامع سلامت شهر کلور هزینه و در اختیار دانشکده علوم پزشکی این شهرستان قرار گرفته است.

فرماندار خلخال با قدردانی از مراکز ، موسسات خیریه و خیرین منطقه در امورات مختلف افزود: همه نهادها باید دست به دست هم دهند که تا در زمان حاکمیت ویروس کرونا در جامعه مشکلی برای تحصیل دانش‌آموزان و همچنین معیشت خانواده‌های بی‌بضاعت مالی ایجاد نشود.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شاهرود خلخال نیز با ارائه گزارشی از آمار تعداد دانش‌آموزان فاقد گوشی همراه هوشمند و تبلت جهت استفاده از شبکه آموزشی شاد و ادامه تحصیل در فضای مجازی گفت: ۲۷۸ دانش‌آموز این منطقه از بدلیل فقر مالی از آموزش محروم‌اند و با تلاش خیرین و موسسات خیریه تاکنون ۴۰ دستگاه گوشی تلفن همراه و تبلت تهیه شده و در اختیار دانش‌آموزان بی‌بضاعت قرار گرفته است.

شهریاری افزود: حرکتی که توسط عوامل خدوم مراکز خیریه سطح بخش صورت گرفته قابل تقدیر است و انتظار می‌رود دانش‌آموزان با استفاده درست از فضای مجازی در عرصه‌های آموزشی به پیشرفت‌های ارزنده‌ای دست یابند.

حجت‌الاسلام شیر علیپور ، امام جمعه شهر کلور هم در این مراسم  به اهمیت و ارزش  اقدامات خداپسندانه خیرین در شرایط کرونایی برای گشایش مشکلات نیازمندان منطقه اشاره کرد و گفت: انجام سنت خیر احسان و همدلی در همه عرصه‌ها راهگشا برای فقرا و نیازمندان جامعه بوده و چنین اقدامات خیرخواهانه همیشه باید استمرار داشته باشد.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/fcd11

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: