مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خلخال گفت: به ‌همت خیرین مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی (ع) در قالب اجرای طرح کمک‌های مومنانه، ۵۰ دستگاه بخاری گازی در بین نیازمندان این منطقه توزیع شد.

به گزارش خلخالیم مقیم صبحی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ارزش ریالی این بخاری‌ها  را بیش از  ۵۰۰ میلیون ریال ذکر کرد و افزود: بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک‌ نقدی خیرین این شهرستان نیز برای تامین نیازهای ضروری خانواده‌های محروم منطقه هزینه شده است.

وی اظهارکرد: با توجه به  فصل سرما پویش مهربانی و نوع‌دوستی همچنان در خلخال در قالب کمک‌های مومنانه تا پایان زمستان امسال ادامه خواهد داشت.

صبحی گفت: خیرین خلخالی علاوه بر تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی در بین اقشار آسیب‌پذیر اقدام به تهیه و توزیع امکانات کمک آموزشی ، گوشی تلفن همراه و تبلت برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت کرده‌اند.

او افزود: تاکنون ۲۰ دستگاه تبلت و گوشی به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال از سوی خیرین منطقه خریداری شده و در اختیار دانش‌آموزان محروم قرار گرفته و صدها بسته معیشتی و غذایی هم در بین خانوارهای ساکن در مناطق حاشیه شهر و محروم روستایی توزیع شده است.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/c2b1b

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: