معاون سیاسی و امنیتی فرماندار خلخال از ایجاد ۲۱ سازمان مردم نهاد در این شهرستان خبرداد و گفت: از ظرفیت این نهادهای مردمی باید برای ایجاد فضای نشاط با استفاده از ظرفیت فضای مجازی استفاده شود.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا ، احمد قنبری در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان افزود: دولت در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به سمن‌ها و تشکل‌های غیردولتی مردم‌نهاد با هدف استفاده از ظرفیت و توان این تشکل‌ها برای دستیابی به اهداف فرهنگی، اجتماعی، کاهش و مقابله با آسیب‌های اجتماعی و کمک به نیازمندان جامعه داشته است.

او با توصیه به مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای افزایش همکاری با سازمان‌های مردم‌نهاد اظهارکرد: هر مسئولی که همکاری بیشتری با سمن‌ها داشته باشد موفق‌تر از دیگران در مسائل اجتماعی، فرهنگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد بود.

وی همچنین با اشاره با توجه به شریط فعلی کرونایی و کاهش نشاط اجتماعی بلحاظ محدودیت‌های موجود و عدم برگزاری برنامه‌های نشاط‌آور گفت: قشر جوان بیش از سایر گروه‌های اجتماعی در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار دارند.

وی اظهارکرد: دوری از فعالیت‌های اجتماعی نشاط‌آور و خانه‌نشینی طولانی مدت جوانان احتمال قرار گرفتن در معرض آسیب‌های اجتماعی در بین این قشر را افزایش داده است.

وی با تاکید بر اینکه برای اجرای برنامه‌های نشاط‌آور باید چاره ای اندیشیده شود ، افزود: در صورت کوتاهی جوانان خواسته خود را از راه‌های غیرمتعارف و توام با آسیب‌های اجتماعی جستجو خواهند کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال نیز در این جلسه از برنامه‌ریزی برای برگزاری جشنواره تجلیل از جوانان برتر خلخال در هفته جوان سال آینده خبرداد.

سیدناصر میرمرسلی اظهارکرد: در صورت موافقت و صدور مجوز لازم از سوی ستاد قرارگاه فرماندهی مقابله با کرونا این جشنواره پنجم فروردین ماه سال آتی همزمان با سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) برگزار خواهد شد.

وی اظهارکرد: افزایش روزافزون فاصله طبقاتی در جامعه ، بیکاری و فاصله گرفتن جوانان از امر مقدس ازدواج و کاهش نشاط اجتماعی از جمله تهدیدها و آسیب‌های اجتماعی سر راه جوانان است که برطرف شدن این مشکلات نیازمند همت مسئولان می‌باشد.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/f5dff

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: