معاون سیاسی و امنیتی فرماندار خلخال گفت: افزایش ساخت و سازهای غیرمجاز در مناطق حاشیه‌نشین این شهر مشکلات عدیده اجتماعی و زیست محیطی برای شهروندان ایجاد کرده است.

به گزارش خلخالیم احمد قنبری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ادامه ساخت وسازهای غیرمجاز و شبانه همچنین موجب هدایت پساب‌های خانگی به کوچه‌ها و معابر عمومی شده و این امر تهدید بهداشت عمومی می‌باشد.

وی با تاکید بر لزوم افزایش فعالیت پلیس ساختمان شهرداری و مقابله جدی با فعالان در زمینه ساخت وسازهای غیرمجاز اظهارکرد: با پایان کار این گونه ساخت وسازها مشکلات متعددی از جمله درخواست مالکان برای دریافت انشعاب و بهره‌مندی از انرژی آب ،برق ، گاز و مغایرت قانونی با واگذاری انشعاب انرژی به این گونه ساخت و سازها آغاز می‌شود.

معاون فرماندار خلخال گفت: در صورت انجام وظیفه قانونی دستگاه‌های اجرایی دخیل نیازی به طرح موضوع در محاکم قضایی ، صدور احکام قلع و قمع و مواجهه با تبعات اجتماعی تخریب بنا در این شهرستان نخواهد بود.

وی افزود: دهیاران نیز وظیفه جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در روستاهای این شهرستان را به عهده داشته و این وظیفه قانونی را باید به نحو احسن انجام دهند.

وی با اشاره به قرار گرفتن در شرایط حاد کرونایی و لزوم بهره‌مندی روستاییان از آب شرب سالم و بهداشتی بیان کرد: شرکت آب و فاضلاب متولی بوده و اقدام عاجل برای تحت پوشش قرار دادن شبکه‌های آبرسانی روستاهای غیر تحت پوشش از وظایف مهم این شرکت است.

او با تاکید بر لزوم نظارت بهداشتی بر فعالیت نانوایی‌ها گفت: موارد استفاده از جوش شیرین در خمیر و یا رومال نان افزایش یافته و علاوه بر اعمال جرایم و پلمب محل کسب نسبت به لغو دایمی پروانه فعالیت نانوایان متخلف اقدام خواهد شد.

 

لینک کوتاه : khalkhalim.com /cd023

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: