نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل به مناسبت روز پزشک پیام مشترکی را صادر کردند.

به گزارش خلخالیم به نقل از پایگاه اطلاع‎‎‎‎‎‎‎‎رسانی استانداری اردبیل، نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل به مناسبت روز پزشک پیام مشترکی را صادر کردند.

متن پیام به این شرح است:

بسم ا... الرحمن الرحیم

اول شهریور، زادروز دانشمند بزرگ ایرانی، حکیم ابوعلی سینا که در تقویم رسمی کشورمان روز پزشک نامیده شده، فرصت مغتنمی برای گرامی‌داشت انسان‌های بزرگواری است که با گذشتن از آرامش خود، برای نجات جان همنوعان و کاستن از آلام آنان می‌کوشند.
بی‌تردید، وجود پربرکت پزشکان، رکنی مهم در اهدای مجدد حیات به انسان‌هاست و امسال که متاسفانه برای دومین سال پیاپی، شیوع ویروس منحوس کرونا سلامتی عمومی جامعه را تهدید می‌کند ارزش زحمات کادر درمانی کشورمان که تعدادی از آنان در حین انجام وظیفه، جان عزیزشان را از دست دادند بیش از پیش نمایان می‌شود.
این‌جانبان، فرارسیدن روز پزشک را به پزشکان شریف سراسر استان و نیز اطبای اردبیلی شاغل به خدمت در سایر نقاط میهن اسلامی که منشا خدمت‌رسانی به هموطنان هستند تبریک می‌گوییم و از درگاه پروردگار مهربان، برای تمامی شهدای سلامت به خصوص شهدای پزشک دفاع مقدس و مقابله با کرونا رحمت بی‌کران و برای پزشکان در حال خدمت، سلامتی و توفیق روزافزون مسالت می‌کنیم و از اهتمام‌شان برای کمک به بیماران، قدردانی می‌نماییم.

 سید حسن عاملی                                                                                                                         
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل  

 اکبر بهنام جو
استاندار اردبیل 

لینک کوتاه: khalkhalim.com/eae64

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: