فرمانده سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌النبین سپاه پاسداران گفت: مردم شهرستان خلخال این افتخار را دارند که در تقدیم شهدای سرداران شهید و شهدای روحانی رتبه برتر استان اردبیل را به‌خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا، سردار پاسدار سرلشکر مصطفی ایزدی روز چهارشنبه در مراسم اجلاسیه شهرستانی کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل در مصلای آیت‌الله خامنه‌ای خلخال با گرامیداشت یاد و خاطره سرداران شهید و همچنین روحانیون شهید خلخال اظهار کرد: نیروهای نظامی، انتظامی، ارتش، بسیج، سپاه و روحانیون معظم و همه ما باید تلاش کنیم استان اردبیل به‌ویژه شهرستان خلخال در حد توان خود توسعه یابد و مردم هرگز نگران توانمندی ایران اسلامی در دفاع از کشور نباشند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز با ارائه گزارشی از برنامه‌های اجرا شده در راستای کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل گفت: از نزدیک به یک سال پیش، برنامه‌ریزی برای برگزاری اجلاسیه‌های شهرستانی و کنگره اصلی در ۲۶ مردادماه در مرکز استان آغاز شده و تاکنون تمامی برنامه‌ها بر اساس برنامه زمان‌بندی شده پیش رفته است.

سرهنگ جهانبخش عطایی اظهار کرد: در این راستا ۲۴۰ برنامه اثربخش علمی، اقتصادی، عمرانی برای کنگره تعریف و اجرا شده است که از آن جمله می‌توان به چاپ و انتشار ۱۳۱ جلد کتاب از زمان تشکیل ستاد کنگره اشاره کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نصب و راه‌اندازی تندیس شهدا در میادین شهرهای استان و نامگذاری معابر و خیابان‌ها به نام پرافتخار شهدا را از دیگر اقدامات انجام شده در راستای برگزاری این کنگره ذکر کرد.

حجت‌الاسلام کریم اسدی امام جمعه خلخال نیز از مسئولان کشوری و استانی خواست تا شرایط محرومیت و عقب‌ماندگی این شهرستان را به سمع و نظر مسئولان ذیربط برسانند تا در توسعه این شهرستان فتح بابی شود.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/f5b6b

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: