فرماندار خلخال افزایش اطلاع‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎رسانی جهت حفاظت از اموال شخصی و عمومی را از جمله اقدامات پیشگیرانه وقوع سرقت در این شهرستان عنوان کرد.

به گزارش خلخالیم، در جلسه پیشگیری از سرقت که در سالن جلسات فرمانداری خلخال برگزار شد، تاکید شد روسای ادارات و شهروندان اقدامات پیشگیرانه از جمله نصب دوربین‎‎‎‎‎‎‎‎‎های مداربسته و بکارگیری نگهبان برای اماکن مهم را جدی بگیرند.

سید جواد یحیی‎‎‎‎‎‎زاده گفت: عدم رعایت برخی از اصول حفاظتی در وقوع سرقت موثر هستند. در راستای پیشگیری و کاهش وقوع سرقت صرفاً نباید نیروی انتظامی را مسئول دانست بلکه لازم است سایر دستگاه‎‎‎‎‎‎‎‎‎های‎‎‎‎‎‎‎‎ ‎‎‎‎‎‎اجرایی و بخشداران و دهیاران نیز آموزش شهروندان را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: ساماندهی مکان‎‎‎‎‎‎‎‎های مناسب برای ضایعات فروشان، جمع‎‎‎‎‎‎‎آوری معتادان متجاهر، افزایش تعامل دستگاه‎‎‎‎‎‎های اجرایی، تجهیز اماکن به دوربین‎‎‎‎‎‎های مداربسته و افزایش روشنایی معابر از جمله مواردی است که دستگاه‌های اجرایی باید به آن اهمیت دهند.

فرماندار خلخال همچنین بلا استفاده بودن و رها کردن برخی اماکن شخصی و باغ ویلاها را زمینه‎‎‎‎‎ساز سرقت در خلخال برشمرد و افزود: شایسته است مالکین نسبت به تعیین تکلیف این اماکن و تجهیز آنها به دوربین مداربسته و سایر اقدامات حفاظتی در پیشگیری از سرقت اهتمام جدی داشته باشند.

در این جلسه دستگاه‎‎‎‎‎‎های اجرایی خلخال علاوه بر ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در بحث پیشگیری و مقابله با سرقت به بیان برنامه‎‎‎‎‎‎‎ها و راهکارهای آتی خود در این خصوص پرداختند.

 

خبرنگار: سیما جلیلی
انتشار: مسعود شیرعلی‌پور

لینک کوتاه: khalkhalim.com/cd20e

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: