معاون اجتماعی فرمانده انتظامی خلخال گفت: در حال حاضر بیش از ۷۰ کانال در فضای مجازی این شهرستان و در عرصه اطلاع رسانی فعالیت می‌کند.

به گزارش خلخالیم،  سرگرد محمد محمودپور در نشستی با خبرنگاران و اصحاب رسانه خلخال افزود: در حالی که تعداد کانال‌ها و رسانه‌های مجاز فعال در فضای مجازی خلخال ۵ کانال می‌باشد بیش از ۷۰ کانال به صورت غیر مجاز در سطح شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی این شهرستان و در عرصه‌های مختلف فرهنگی اجتماعی سیاسی و موضوعات دیگرفعالیت می‌کنند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی خلخال با توصیه به خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان جهت تلاش برای ایجاد آرامش و پرهیز از ایجاد هرگونه تنش در جامعه گفت: رصد و پایش همه کانال‌های فعال در فضای مجازی منطقه در دستور کار پلیس فتای این شهرستان قرار گرفته است.

 محمود پور با اشاره به رشد فزاینده و قارچ گونه کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی این شهرستان، از مدیران شبکه‌های اجتماعی و کانال‌های فعال در فضای مجازی خلخال خواست تا در تولید محتوا و انتشار اخبار و رویدادهای منطقه کمال مدیریت و دقت را برای ایجاد امید در جامعه و همچنین پیشگیری از تنش انجام دهند.

وی انتقاد از عملکرد مسئولین برای کمک به رشد، توسعه و عمران منطقه را از جمله وظایف خبرنگاران و اصحاب رسانه عنوان کرد و گفت: در عین حال انتظار ازخبرنگاران و گردانندگان فضای مجازی پرداختن به انتقاد های سازنده بدور از هرگونه تخریب افراد با لحاظ درج جواب فرد و یا مسوول مورد انتقاد واقع شده و با استناد به مستندات خبر است.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: عده‌ای در تلاش برای ایجاد اختلاف و تبدیل رفاقت های انتخاباتی به رقابت‌ها در بین نامزدهای انتخابات و هواداران آنها هستند که نقش اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی می‌تواند نقشی مهم در کاهش تنش در این موارد باشد.

محمودپور نشر هرگونه اکاذیب و تشویش اذهان عمومی در فضای رسانه‌ای شهرستان را از  جمله جرایم کیفری عنوان کرد و گفت: اشخاصی که به هر عنوان به این کارها دست می‌زنند قطعا مورد تعقیب قانونی قرار می‌گیرند.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/d63f7

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: