رئیس اداره ثبت احوال خلخال گفت: نخستین ولادت ثبت شده در کشور مربوط به سال ۱۲۹۷ هجری شمسی به نام فاطمه ایرانی و در خلخال در سال ۱۳۰۷ به نام سید هادی علوی است.

 به گزارش خلخالیم، سید جلیل داوودی اظهار داشت: از فروردین ماه ۱۳۰۷ تا به امروز ۲۶۵ هزار و ۵۴۸ سند ولادت و بیش از ۸۵ هزار سند وفات در این اداره تنظیم شده است.

وی افزود: جمعیت شهرستان خلخال براساس آخرین اطلاعات پایگاه جمعیتی کشور۸۷ هزار و ۹۵۷ نفر است که از این‌ تعداد ۲۲ درصدکودک و نوجوان ، ۲۵ درصدجوان ، ۴۳ درصد میانسال و ۱۰ درصد جمعیت این شهرستان سالمند است.

وی ادامه داد: ۹۸ درصد مردم خلخال برای دریافت کارت ملی هوشمند اقدام کرده‌اند که از این تعداد کارت ملی ۹۲ درصد از اقدام‌کنندگان تحویل شده و ۶ درصد نیز هم اکنون در دست اقدام برای تحویل به مردم است.

 رئیس اداره ثبت احوال خلخال افزود: حدود ۸۰۰ کارت ملی هوشمند آماده تحویل در ایستگاه‌های کارت هوشمند دپو شده و از مردم درخواست می‌شود برای دریافت کارت ملی هوشمند خود به اداره ثبت احوال مراجعه کنند.

وی همچنین گفت: شهروندان جهت استفاده ازخدمات الکترونیک ثبت احوال به سامانه سهیم به آدرس http://sahim.sabteahval.ir مراجعه و همچنین درصورت تغییر نشانی آخرین آدرس محل سکونت خود را در ncr.ir درج نمایند

لینک کوتاه: khalkhalim.com/b71b0

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: