معاون سیاسی و امنیتی فرماندار خلخال گفت: تخلفات صورت گرفته از سوی گردانندگان گروه‌ها و شبکه‌های اجتماعی فعال در فضای مجازی در این شهرستان از کنترل خارج و تبدیل به یک معضل و آسیب جدی اجتماعی شده است.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا ،احمد قنبری روز سه‌شنبه در جلسه شورای پیشگیری از جرم دادگستری خلخال افزود: این تخلفات از حد توهین، افترا، تهمت ناروا و تخریب شخصیت‌ها فراتر شده و به حد اخاذی و باج‌گیری از افراد رسیده است.

وی اظهارداشت: در حالی که تلاش رسانه‌های رسمی و شناسنامه‌دار فعال در فضای مجازی انعکاس خدمات خدمتگزاران نظام اسلامی به مردم منطقه در کنار نقد سازنده ضعف‌ها و کوتاهی مسوولان ضعیف است ، گروه‌ها و شبکه‌های اجتماعی غیرقانونی و غیرمجاز فعال در این شبکه تنها در برجسته کردن نکات منفی ، تخریب مسوولان منطقه و پریشانی افکار عمومی گام برداشته و هر روز بر فعالیت‌های منفی و تخریبی آنها افزوده می‌شود.

او گفت: گسترش شایعه ،نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی توسط گردانندگان فضای مجازی غیرمجاز منطقه و اخاذی از مردم با عنوان جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای بیماران نیز از جمله تخفات مشهود در فضای مجازی است.

وی با بیان اینکه با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی برگزاری دوره‌های آموزشی مقابله با آسیب‌های اجتماعی فضای مجازی ، تخلفات این فضا به مراتب پیش از شیوع این ویروس شده ، تشریح کرد: انتظار از همه دستگاه‌های اجرایی نظارت بر فعالیت‌های فضای مجازی و پلیس فتا و مسوولان قضایی شهرستان برخورد با متخلفان و مسدود کردن فعالیت‌های آنها در جهت ایجاد آرامش خاطر در جامعه است.

 لینک کوتاه: khalkhaim.com/bd60e

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: