فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خلخال در جلسه تقدیر از خبرنگاران خلخال گفت : همکاران من با تمام توان پای کار هستند تا مردم در امنیت و آرامش زندگی کنند.

به گزارش خلخالیم سرهنگ سید هادی موسوی در نشستی با خبرنگاران گفت : 28 سازمان در پیشگیری از سرقت نقش دارند که در صورت اقدامات اساسی از جمله نصب دوربین ،حفاظت های فیزیکی و نگهبانی و محافظت از بیت المال و در کنار نیروی انتظامی می توانیم از سرقت ها جلوگیری راه را برای سرقت ها کوتاه کرد.

وی افزود :شهرستان خلخال در سال 98 در بین شهرستان های استان در کاهش سرقت مقام دوم را دارا بوده که سرقت ها در شهرستان مربوط به سرقت های خرد می باشد.

موسوی گفت : متوسط دستگیری سارق در خلخال به روزانه یک سارق کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: دستگیری تخلفات فضای مجازی نیز افزایش یافته است و تذکرات جدی به فعالین فضای مجازی داده شده است که در صورت عدم اخذ مجوز‌ها برای فعالیت قانونی با برخوردهای جدی روبرو خواهند شد.

موسوی تصریح کرد : فعالین فضای مجازی نسبت به درج محتویات هم باید پاسخگو بوده و در صورت داشتن شاکی خصوصی و نبود مستندات قانع کننده نیروی انتظامی درچارچوب قانون اقدام لازم صورت خواهد پذیرفت.

وی به تلاش‌های بی وقفه پلیس راهور در سطح شهر خلخال هم اشاره کرده و افزود: متاسفانه عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان افزایش یافته به طوری که در خیابان امام در عرض 2 ساعت، 120 برگ جریمه صادر شده است.

موسوی گفت : هرگونه تغییر در در روشنایی و سیستم خودرو جرم بوده و در صورت مشاهده خودروی مربوطه به پارکینگ هدایت خواهد شد.

وی گقت: مردم می توانند با شماره گیری رایگان 110 و 130 نیروی انتظامی، همکاری تنگاتنگی با پلیس داشته باشند.

سرهنگ سید هادی موسوی از رسانه های رسمی خواست تا با انتشار هشدارها و اطلاعیه‌های پیشگیرانه، نقش مهمی را در فرهنگ سازی بین مردم ایفا کنند.

در پایان این مراسم با اهداء لوح سپاس از طرف فرماندهی انتظامی خلخال، از خبرنگاران خلخال قدردانی شد.

 

خبرنگار: محمدعلی کریمی

انتشار: مسعود شیرعلی‌پور

 

لینک کوتاه:khalkhalim.com/c6bba

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: