رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال گفت: هیات‌های ورزشی که تاکنون اقدام به شناسه‌دار کردن هیات نکرده‌اند، از اعتبارات ورزشی سال آینده محروم خواهند شد.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا ، سیدناصر میرمرسلی در نشستی با روسای هیات‌های ورزشی خلخال افزود: از مجموع ۳۷ هیات ورزشی فعال این شهرستان تاکنون هفت هیات اقدام به شناسه‌دار کردن و ثبت رسمی هیات کرده‌اند و مابقی تا پایان امسال فرصت دارند تا نسبت به ارائه مدارک لازم برای برخورداری از اعتبارات ورزشی سالانه و شناسایی در سامانه اداره ورزش و جوانان وزارت ورزش اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه روسای هیات‌های ورزشی غیرفعال برکنار و افراد کارآمد جایگزین آنها می‌شود، اظهارکرد: برغم محدودیت‌های ایجاد شده از جانب شیوع ویروس کرونا و سایه آن بر فعالیت‌های ورزشی برخی از روسای هیات‌های ورزشی در مسئولیت واگذار شده موفق عمل کرده و نسبت به برگزاری تمرینات و مسابقات ورزشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا اقدام می‌کنند.

وی گفت: تمرین و مسابقات برای برخی از رشته‌های ورزشی خطرساز همچون کاراته و تکواندو ممنوع بوده و مسابقات بصورت مجازی در رشته‌های کمیته و کاتا در داخل منزل و با ارسال تصاویر از سوی ورزشکاران فعال در این رشته‌ها به هیات داوری مسابقات در اداره ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

میرمرسلی با بیان اینکه داشتن کارت بیمه ورزشی برای حضور در مسابقات ورزشی الزامی است، افزود: علاوه بر لزوم بیمه مسئولیت مدنی برای همه سالن‌ها و میادین ورزشی از سوی گردانندگان بخش دولتی و خصوصی این اماکن ورزشی ، داشتن بیمه ورزشی سال ۹۹ ضروری بوده و در صورت وقوع حادثه برای افراد فاقد کارت بیمه ورزشی هزینه‌ها به عهده افرادی خواهد بود که اجازه فعالیت افراد فاقد کارت بیمه را در این اماکن داده‌اند.

وی حق بیمه یک ساله دریافت کارت بیمه ورزشی در سالن‌ها و میادین ورزشی شهری را ۳۰۰ هزار ریال ، اماکن ورزشی روستایی و عشایری را ۲۵۰ هزار ریال و کارت بیمه دانش‌آموزی را ۱۸۰ هزار ریال برای حضور در اماکن ورزشی زیرپوشش آموزش و پرورش دانست و گفت: دانش‌آموزانی که قصد شرکت در مسابقات منطقه‌ای ، استانی و ملی دارند باید نسبت به تهیه کارت بیمه ۳۰۰ هزار ریالی اقدام کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال تشریح کرد: برای برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های بی‌خطر در دهه فجر امسال برنامه‌ریزی شده و این مسابقات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور حداقلی ورزشکاران در سالن‌ها و میادین ورزشی برگزار خواهد شد.

میرمرسلی ، رژه دوچرخه‌سواران ، یادواره شهدای ورزشکار ، مسابقات تیراندازی به اهداف ثابت و پروازی ، همایش پیاده‌روی خانوادگی ، پویش ورزش در خانه و برگزاری مسابقات ورزشی مجازی را برنامه‌های پیش‌بینی شده برای دهه فجر امسال ذکر کرد.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/f5261

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: