مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل از دستور وزیر ورزش و جوانان جهت تکمیل سالن ورزشی سه روستا در خلخال خبر داد.

به گزارش خلخالیم به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، سجاد انوشیروانی، از دستور وزیر ورزش و جوانان در راستای کمک اعتبار تکمیل سالن های ورزشی سه روستا در شهرستان خلخال خبر داد و گفت: در راستای توسعه ورزش روستایی و ایجاد زیر ساخت‌های مناسب برای جوانان و ورزشکاران روستایی با حضور سید غنی نظری نماینده محترم مردم شریف شهرستان های خلخال و کوثر و در خصوص تکمیل سالن های ورزشی سه روستای طولش، اندبیل و لمعه دشت با وزیر ورزش و جوانان دیدار و در خصوص تکمیل سالن های ورزشی این سه روستا گفتگو شد.

انوشیروانی افزود: طی نامه ای درخواست نماینده مردم خلخال و کوثر ارائه و وزیر ورزش و جوانان دستورات لازم را در خصوص تکمیل این سه پروژه ورزشی صادر کرد.

وی گفت: یکی از راه‌های توسعه ورزش، توجه به شهرستان‌ها است که در این خصوص اقدامات لازم طبق برنامه ریزی ها انجام خواهد شد.

مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل در پایان خاطر نشان کرد: در راستای توسعه و تجهیز ورزش روستایی در سالهای گذشته بیش از 90 خانه روستایی در استان اردبیل تجهیز شده است که در سال 1400 هم تلاش خواهیم کرد که 70 خانه ورزش روستایی دیگر را در استان اردبیل تجهیز کنیم.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/d4ad5

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: