وزیر ورزش و جوانان گفت: اعتبارات لازم برای تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام ورزشی خلخال امسال تامین شده و تا پایان سال آینده مورد بهره‎‎‎‎‎‎‎برداری قرار خواهند گرفت.

به گزارش خلخالیم، سید حمید سجادی در سفر یک روزه خود به شهرستان خلخال اظهار داشت: یکی از اهداف مهم وزارت ورزش و جوانان هویت‌بخشی به ورزش است که در این زمینه تشکیل باشگاه هواداران در تمامی رشته‌ها زمینه هویت‌بخشی به ورزش را رقم می‌زند که به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

وی در حاشیه بازدید از پروژه‎‎‎‎‎‎های نیمه تمام ورزشی خلخال اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد همه طرح‎‎‎‎‎‎‎‎های ورزشی بازدید شده این شهرستان طی یک سال آینده تکمیل و در اختیار ورزشکاران خلخال قرار گیرد. 

سجادی افزود: چمن مصنوعی پوریای ولی خلخال، سالن‌های ورزشی روستایی لعمه دشت، اندبیل و طولش نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

وزیر ورزش و جوانان همچنین از حمایت‎‎‎‎‎‎‎‎‎های استاندار اردبیل در بخش ورزش استان قدردانی کرد و گفت: امیدواریم در سال جاری با پیگیری‎‎‎‎‎‎‎های نماینده مردم خلخال قدم‎‎‎‎‎های مثبتی در تسریع پروژه‎‎‎‎‎‎‎‎های ورزشی خلخال برداشته شود.

سجادی همچنین از افتتحاح سالن دومیدانی اردبیل خبر داد و گفت: این مجموعه ورزشی می‌تواند میزبان رویدادهای مهم کشوری و حتی در سطح بین‌المللی و منطقه‌ای باشد.

سید غنی نظری، نماینده شهرستان‎‎‎‎‎‎‎های خلخال و کوثر در جریان سفر وزیر ورزش و جوانان به خلخال گفت: ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالای ورزش خلخال که بارها و بارها بر همگان اثبات شده است باید در راستای توسعه و شکوفایی بیشتر این شهرستان از حمایت‌های ملی برخوردار شود.

وی افزود: پروژه‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های سالن ورزشی روستاهای طولش و اندبیل در حال ساخت هستند و بزودی کار عملیات اجرایی سالن ورزشی روستای لمعه‎‎‎‎‎‎‎‎دشت نیز آغاز خواهد شد.  

نماینده مردم خلخال و کوثر تکمیل پروژه احداث زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی پوریای ولی را از مطالبات مهم ورزشکاران این شهرستان دانست و گفت: تا پایان خرداد ماه امسال چمن این ورزشگاه نصب خواهد شد.

وی افزود: برای تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی بخش‎‎‎‎‎‎‎های شاهرود و خورش‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎رستم و کمک مالی به هیئت‎‎‎‎‎‎های ورزشی شهرستان مساعت‎‎‎‎‎‎های لازم انجام خواهد شد.

 

 

 

 

خبرنگار: محمدعلی کریمی
انتشار: مسعود شیرعلی‌پور

لینک کوتاه: khalkhalim.com/fd27c

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: