ناشر رضایی از مربیان با دانش و با اخلاق شهرمان که پیش از این نیز افتخاراتی را برای تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر آذربایجان‌شرقی کسب کرده بود، بعنوان سرمربی این تیم لیگ برتری منصوب شد.

به گزارش خلخالیم، ناشر رضایی سال گذشته نیز سرمربی این تیم بود و موفق شد با همراهی چندین بازیکن اهل خلخال، تیم توفارقان را در میان 52 تیم دسته یک بسکتبال به مقام اولی رسانده و سهمیه حضور در لیگ برتر را کسب کند.

ناشر رضایی در گفتگوی کوتاه با خلخالیم گفت : در ابتدای فصل مسئولان تیم تصمیم گرفتند که با توجه به صعود تیم توفارقان به لیگ برتر، از مربی خارجی برای هدایت این تیم استفاده کنند و از این رو از مربی نام آشنای ترکیه‌ای چنگیز کاراداغ برای این منظور استفاده کردند که بنده هم بعنوان کمک مربی در کنار وی مشغول شدم.

وی افزود با توجه به عدم آشنایی این مربی با بازیکنان تیم و عدم جذب بازیکنان تراز اول در ابتدای فصل، این مربی نتوانست انتظارات مسئولان باشگاه و تماشاگران پیگیر و پرشور آذرشهر را برآورده کند و لذا با نظر مسئولان باشگاه، مجددا این مسئولیت به عهده بنده گذاشته شد.

رضایی در خصوص روند ادامه فعالیت این تیم گفت: در لیگ برتر بسکتبال کشور 12 تیم با هم به رقابت می‌پردازند که در حال حاضر تیم توفارقان از 10 بازی به 2 برد دست یافته و در 8 بازی مغلوب شده است. متاسفانه در ابتدای فصل فرصت جذب بازیکنان خوبی را از دست داده‌ایم. برای ادامه بازی‌ها فرصت بسیار محدودی در فصل نقل و انتقالات داریم ولی امیدواریم با جذب یکی دو بازیکن خوب داخلی و خارجی و تلاش بازیکنان تیم، در ادامه مسابقات لیگ موفقیت‌های بیشتری کسب کنیم.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/ccad5

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: