تیم کشتی آزاد و فرنگی شهرستان خلخال با شرکت در مسابقات خردسالان (پهلوانک‎‎‎‎‎‎‎‎‎ها)، نونهالان، نوجوانان و جوانان استان صاحب مدال‎‎‎‎‎‎‎‎‎های رنگارنگ شدند.

به گزارش خلخالیم، در رده پهلوانک‎‎‎‎‎‎‎ها ابوالفضل پورصالحی به مدال طلا و راهیابی به مسابقات کشتی آزاد لیگ کشوری مهاباد استان آذربایجان غربی، در رده سنی جوانان در کشتی آزاد حسین عمرانی مدال طلا و راهیابی به مسابقات کشوری کشتی آزاد نوجوانان تهران و هادی فتحی مدال نقره دست یافتند.

همچنین محمدرضا مختاری در کشتی فرنگی و در رده سنی جوانان ابوالفضل پورصالحی، امیر حسین طوفانی (کشتی آزاد) و در کشتی فرنگی رده سنی نونهالان صاحب مدال نقره و راهیابی به اردوی انتخابی جهت اعزام به‌ مسابقات کشوری شدند.

در کشتی آزاد مهدی فتحی (رده جوانان) ابوالفضل کرمی (رده نوجوانان) سورنا محمدیان (رده نونهالان) و در کشتی فرنگی رده خردسالان امیرعلی طاهری و سید حسین ابراری به مدال برنز این مسابقات دست یافتند.

علیرضا قربانی، علی اصغر بیابانی، عرفان معصومی، شاهین محمدی، ابوالفضل منافی و ابوالفضل فلاح به مقام سوم مشترک در رده سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان رسیدند.

شایان ذکر است علی سندانی و کورش رهبری مربیگری تیم های کشتی خلخال را در مسابقات به عهده داشتند.

میلاد اصلانی و امید نوری داور و فتح‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎الله طالب‎‎‎‎‎‎‎‎پور و سید ساجد صادق‎‎‎‎‎‎‎پور سرپرست تیم‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های اعزامی بودند.

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه: khalkhalim.com/a6d34

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: