رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال : به همت اداره ورزش و جوانان خلخال و ورود بخش خصوصی به این موضوع، مجموعه ورزشی تختی خلخال در قالب ماده 27 توسط سرمایه گذار بومی خلخال، فرزاد پادیاب بازسازی می شود.

رقیه زادمهر در گفتگو با خلخالیم گفت بعد از افتتاح زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی پوریای ولی خلخال، با توجه به امکان برگزاری بازیها در آن زمین، تصمیم بر آن شد که زمین چمن استادیوم تختی خلخال بعنوان قدیمی ترین زمین چمن طبیعی فوتبال استان بعد از 32 سال که از احداث آن می گذرد، ترمیم و بازسازی شود. 

وی افزود با توجه به اینکه دولت چنین بودجه ای ندارد، لذا اینگونه طرح ها با مشارکت بخش خصوصی و حضور سرمایه گذاران محقق می شود که بعد از رایزنی های زیادی که صورت گرفت موفق شدیم موافقت آقای فرزاد پادیاب بعنوان یک سرمایه گذار بومی را جهت بازسازی این مجموعه جلب کنیم.

زادمهر گفت: این طرح با مدل ROLT و در قالب ماده 27 بازسازی می شود. این پروژه از تاریخ 4 مهر آغاز شده و مقرر شد در مدت 18 ماه نوسازی زمین چمن، پیست دومیدانی، جایگاه تماشاگران و محوطه سازی انجام شود و در ادامه و در صورت اتمام این پروژه ها در زمان مقرر، سایر پروژه ها اعم از سالن بسکتبال، سالن کشتی، سالن وزنه برداری و ... نیز در ادامه جهت بهسازی واگذار شود.

وی خاطر نشان کرد که قرارداد این پروژه با حضور در اداره کل ورزش و جوانان و با اخذ ضمانتنامه های بانکی از سرمایه گذار و با اعتباری حدود 12 میلیارد تومان منقعد شده است و در ازای این اقدام مجموعه ورزشی تختی خلخال بعد از بازسازی و بهره برداری، به مدت 358 ماه (حدود 29 سال) در اختیار بهره بردار و مستاجر قرار می گیرد.

لازم به توضیح است که فرزاد پادیاب اهل خلخال، از خیرین و علاقمندان به ورزش خلخال است که علاوه بر بازسازی و بهسازی مجموعه ورزشی تختی خلخال، نسبت به خرید امتیاز لیگ دسته سوم فوتبال برای شهرستان خلخال در فصل جدید اقدام نموده است و در تیم های رده سنی پایه نیز تیم های فوتبال خلخال را تحت پوشش و حمایت مالی خود قرار داده است و در آینده نزدیک قرار است از سایر رشته های ورزشی خلخال نیز حمایت نماید. تیم های تحت حمایت با عنوان «کشت و صنعت پادیاب» فعالیت خواهند نمود.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/de916

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: