سجاد انوشیروانی در بازدید از پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام و یا در حال اجرای خلخال افزود: تلاش می‌شود تا تعدادی از پروژه‌های نیمه‌کاره اولویت‌دار استان با استفاده از اعتبارات ملی و استانی امسال به اتمام برسد.

به گزارش خلخالیم به نقل از سایت اطلاع رسانی فرمانداری خلخال، وی گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی استان از مطالبات به حق ورزشکاران در افزایش سرانه ورزشی و لازمه توسعه ورزش نیز تحقق خواسته ورزشکاران و زمینه‌سازی برای استفاده از اماکن ورزشی مناسب برای رشته‌های ورزشی فعال در استان است.
وی اظهارداشت: در حال حاضر هشت طرح ورزشی نیمه‌تمام در شهرستان خلخال در انتظار تامین اعتبار برای تکمیل و بهره‌برداری هستند و پروژه احداث زورخانه خلخال فعال شده است.

وی افزود: تکمیل پروژه‌های ورزشی شهرستان خلخال که اقدامات عمرانی و احداث آن از سالیان گذشته آغاز شده، به حدود ۸۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز خواهد داشت.

به گفته وی ، به پایان رساندن پروژه‌های دارای اولویت و نیمه‌تمام ورزشی در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم با تامین منابع هر چه زودتر شاهد بهره‌برداری از مجموعه‌های درحال احداث باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های رها شده ورزشی این استان در دستور کار بوده و برای تکمیل ۶۰ پروژه ورزشی نیمه‌تمام بر اساس برنامه زمان‌بندی تلاش می‌شود.

او ادامه‌داد: تکمیل پروژه ساخت خوابگاه ورزشی ،اجرای چمن مصنوعی ورزشگاه پوریای ولی ، بهره‌برداری از زورخانه شهر و بهسازی و تکمیل خانه تکواندو و ساخت سالن‌های ورزشی در روستاهای طولش ، اندبیل و لمعه‌دشت از جمله طرح‌های نیمه تمام شهرستان خلخال هستند.

وی با بیان اینکه استفاده از اوراق خزانه برای اجرا و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی موجب بی‌رغبتی پیمانکاران برای اجرای پروژه‌های ورزشی استان شده ، گفت: در کنار این مشکل اعتبارات ورزشی موجود در استان پاسخگوی مالی مناسبی برای تکمیل ده‌ها طرح نیمه‌تمام نیست. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بر ضرورت جذب بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش تاکید کرد و افزود: با استناد به ماده ۲۷ تکمیل و راه‌اندازی اماکن ورزشی نیمه‌کاره با واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی می‌تواند راهگشا باشد.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/b6e32

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: