دادستان عمومی و انقلاب خلخال گفت: دستگاه قضایی این شهرستان از سرمایه‌گذاران طرح‌های سرمایه‌گذاری اقتصادی در بخش گردشگری حمایت می‌کند.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا ، آرش جعفری در جلسه کمیته حمایت قضایی افزود: کمیته حمایت قضایی برای پیشبرد اهداف طرح گردشگری تشکیل و تاکنون بسیاری از موانع سر راه طرح اندبیل خلخال برداشته شده است.

وی با بیان اینکه بارش برف مانع ادامه عملیات اجرایی پروژه بزرگ گردشگری تفرجگاه اندبیل خلخال است، گفت که با مساعد شدن شرایط جوی ادامه عملیات اجرایی این طرح ادامه خواهد یافت.

دادستان خلخال اظهارکرد: برغم اینکه اجرای برخی از طرح‌های گردشگری از جمله منطقه نمونه گردشگری اندبیل با ویژگی‌های خاص و منحصر بفرد از جمله پوشش جنگلی و گیاهی ، گونه‌های نادر گیاهی و جانوری و توپوگرافی خاص منطقه نیازمند دقت کافی و زمان بیشتر است، ولی با همکاری دستگاه قضایی و دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط بسیاری از مشکلات از میان برداشته شده است.

وی افزود: با توجه به مطالبه مردم از طرح گردشگری در تفرجگاه اندبیل برای فعالیت ورزشکاران اسکی ، کوهنوردی و طبیعت‌گردی تسریع در اجرای این طرح زمینه جلب رضایت عمومی مردم را فراهم خواهد کرد.

او گفت: با کار کارشناسی و اجرای طرح گردشگری در اندبیل همه مسئولان اجرایی و قضایی موافق هستند و در صورت داشتن برنامه منظم از سوی مجری این طرح کارها پیشرفت خواهد داشت.

وی همچنین افزود: با توجه به ارائه طرح جدید از سوی سرمایه‌گذار جدید مجری و افزایش طرح از ۱۰ هکتار به ۳۰۰ هکتار تمامی مراحل اداری طی شده توسط سرمایه‌گذار قبلی باید طی شود تا زمینه برای اجرایی شدن فازهای مختلف پروژه گردشگری فراهم شود.

جعفری با اعلام حمایت قضایی از سرمایه‌گذار مجری طرح اندبیل اظهارکرد: در صورت وجود معارض شخصی دستگاه قضایی موانع سر راه این طرح را با استفاده از روش‌های خاص از میان برخواهد داشت.

طرح جدید گردشگری اندبیل خلخال از سوی سرمایه‌گذار جدید این طرح شامل راه‌اندازی پیست اسکی ،تله‌سیژ ، تله‌اسکی ، زیپ‌لاین ،سورتمه ، پیست دوچرخه‌سواری کوهستان ، کلبه‌های جنگلی ، هتل ، طبیعت درمانی ، کافی شاپ و اقامتگاه چوبی موقت گردشگری است که در چهار فاز اجرا می‌شود.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/d48a3

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: