فرماندار خلخال گفت: اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل بزرگترین مانع در مقابل طرح‌ها و پروژه‌های سرمایه‌گذاری اقتصادی این شهرستان در حوزه گردشگری است.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا، فریدون بابایی روز دوشنبه در جلسه کارگروه گردشگری و سرمایه‌گذاری خلخال افزود: میراث فرهنگی استان به جای تسهیل در اجرا و پیشرفت طرح‌های سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری این منطقه با اعمال قوانین و بوروکراسی سخت اداری مانع اجرای طرح‌های گردشگری بر اساس برنامه زمان‌بندی و تکمیل و افتتاح طرح‌های اشتغال‌زای منطقه از سوی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی شده است. 

وی اظهارکرد: ادامه این روند زمان اجای پروژه‌های گردشگری را طولانی و هزینه‌های تمام شده برای سرمایه‌گذاران مجری را به مراتب افزایش داده است.

رئیس کارگروه گردشگری خلخال همچنین با بیان اینکه اعتبار ایجاد زیرساخت‌های طرح‌های گردشگری خلخال از منابع مختلف از جمله منابع ملی و اعتبارات  سفر ریاست‌جمهوری به استان اردبیل تامین و در اختیار اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل قرار گرفته است، گفت:  مسئولان این اداره کل از هزینه‌کرد اعتبارات تخصیصی برای آماده‌سازی زیرساخت‌های طرح‌های گردشگری امتناع می‌کنند.

او افزود: این مشکلات موجب افزایش نارضایتی سرمایه‌گذاران طرح‌های اقتصادی و گردشگری منطقه شده است.

وی اظهارکرد: این در حالی است که تلاش سرمایه‌گذاران مجری طرح‌های گردشگری برای رهایی از فشار مالی پرداخت حقوق کارگران ، اجرای پروژه‌های گردشگری و پرداخت اقساط تسهیلات بانکی و افتتاح بموقع طرح‌ها بی‌نتیجه مانده است.

لینک کوتاه:  khalkhalim.com/ac514

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: