رئیس دادگستری خلخال گفت: حمل شن و ماسه با تناژ بالا به استان گیلان باعث تخریب جاده خلخال - اسالم شده؛ دادگستری خلخال بجد پیگیر این موضوع بوده و با خاطیان برخورد و در صورت لزوم، اقدام به بستن این جاده خواهد کرد.

به گزارش خلخالیم علی نباتی اظهار داشت: تخریب منابع طبیعی و دست‌نخورده خلخال در کارخانه‌های تولید شن و ماسه صدمات جبران ناپذیری به صنعت گردشگری این شهرستان وارد کرده است.

وی گفت: در حالی که طی چند سال گذشته به دلیل نبود زیرساخت‌های صنعت کشاورزی، این شهرستان برای توسعه به سمت گردشگری حرکت می‌کند اما تخریب منابع خدادادی و تخریب جاده خلخال به اسالم تهدید جدی برای توسعه گردشگری و اقتصادی و اشتغال‌زایی منطقه است.

رئیس دادگستری خلخال گفت: عدم نظارت کافی از سوی مراجع ذیصلاح و اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان و استان بر پروژه‌های گردشگری بخش خصوصی بویژه پل معلق که امید را در مردم این منطقه به ناامیدی تبدیل کرد، قابل گذشت نیست.

از سوی دیگر، ودود محمدی شهردار خلخال با بیان اینکه حمل تناژ بالای شن و ماسه از سی متری قدس خلخال بویژه در پاسی از شب موجب تخریب این خیابان و نارضایتی مردم شده است، از دادستان خواست بطور جدی با خاطیان برخورد شود.

وی افزود: باید ترتیبی اتخاذ شود که درصدی از درآمد کارخانه‌های تولیدی و صنعتی شهرستان به توسعه شهر اختصاص پیدا کند.

خبرنگار: محمدعلی کریمی
انتشار: سیما جلیلی

لینک کوتاه: khalkhalim.com/e56e1

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: