اخبار شهرستان کوثر

این روزها با تلاش پیشکسوتان کشتی و انرژی مثبتی که در بین علاقمندان به این رشته ورزشی و جوانان و نوجوانان ایجاد شده است، انتظار می‎‎‎‎‎‎‎رود کشتی خلخال به دوران طلایی خود بازگردد.

به گزارش خلخالیم،  گرچه کشتی خلخال هم اکنون از دوران طلایی خود فاصله دارد اما با حضور پیشکسوتان و کشتی‎‎‎‎‎‎‎گیران قدیمی هم‌اکنون این رشته در خلخال جان تازه‌ای گرفته است و حس و حال بسیار خوبی در بین ورزشکاران و جوانان علاقمند این رشته ایجاد شده است.

هیئت کشتی خلخال با ریاست کورش رهبری با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده در کنار مربیان و پیشکسوتان این رشته از جمله علی سندانی و سراج پناهیاب و سایر عزیزان و در جهت آماده سازی کشتی‎‎‎‎‎گیران، مسابقات دوستانه بین سه تیم خلخال، هشجین و شهرستان کوثر در سالن ورزشی پوریای ولی خلخال برگزار شد که امید می‌رود با برگزاری و تداوم این مسابقات و مسابقاتی در سطوح بالاتر شاهد رشد و توسعه ورزش کشتی خلخال در آینده‌ای نزدیک باشیم.

ورزش کشتی در گذشته‌های نه چندان دور یکی از ورزش‌های پر طرفدار و پر رونق خلخال بود و در حال حاضر نیز شاهد آن هستیم که در تمام رده‌های سنی علاقمندان زیادی دارد و مربیان کشتی در خلخال با وجود دغدغه‌های زیاد اما تنها با عشق و با هدف آموزش کشتی‌گیران در ورزش کشتی حضور یافته‌اند و از انگیزه دوچندان خود برای تمرینات کشتی‌گیران وقت می‌گذارند.

امیدواریم روز به روز شاهد تقویت زیرساخت‌های ورزش کشتی در خلخال باشیم. حضور علاقمندان و ورزشکاران جوان، نوجوان و حتی نونهالان نوید روزهای خوب برای کشتی خلخال را می‌دهد. هیئت کشتی خلخال آستین‌ها را بالا زده است، امیدواریم از طرف مسئولین نیز حمایت‌های لازم صورت گیرد تا بار دیگر کشتی خلخال به دوران طلایی و اوج خود بازگردد.

گزارش تصویری: محمدعلی کریمی

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه: khalkhalim.com/ed773

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: