اخبار شهرستان کوثر

همزمان با ایام دهه فجر و با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و نماینده شهرستان‌های خلخال و کوثر، پروژه اقامتی گردشگری «مجموعه بوم‌گردی زند» در جوار پل معلق پیرتقی دربند مشکول کلنگ زنی شد.

اکبر قربانی زند در گفتگو با خلخالیم گفت: این مجموعه توسط شرکت هور آفرینان نگون ساز پایدار به مدیر عاملی مهندس علی قربانی زند در حال احداث است. وی افزود پس از سه سال پیگیری‌های مستمر، بروکراسی اداری، مکاتبات و جلسات متعدد و با تلاش‌های مجدانه نماینده اهالی شریف خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی موفق به اخذ مجوزهای قانونی جهت احداث این مجموعه گردشگری و آنهم صرفا بر اساس ماده 3 شدیم.

قربانی زند گفت: این مجموعه در دو فاز به بهره برداری خواهد رسید که در تلاش هستیم در فاز اول در سریعترین زمان ممکن مسیر دسترسی به پل و بحث ایمن سازی پل معلق پیرتقی و استفاده درست و اصولی از آن را انجام دهیم. همچین احداث آلاچیق، رستوران، قهوه‌خانه، پارکینگ و سرویس بهداشتی جزو پروژه‌های فاز نخست ما خواهد بود تا بتوانیم از همان ابتدا به مراجعین خدمات با کیفیتی را ارائه نماییم.

وی ابزار امیدواری کرد در ادامه ساخت این مجموعه و در فاز 2 شاهد احداث اقامتگاه‌های بوم‌گردی، مسیر اسب سواری و محوطه ماهی‌گیری در این مکان باشیم.

لازم به ذکر است که پل معلق پیرتقی در شهرستان کوثر در کنار جاده اصلی اردبیل سرچم و محل تلاقی رودخانه‌های شهرستان‌های خلخال و کوثر با رودخانه قزل اوزن و بر روی رودخانه قزل اوزن قرار دارد و همه ساله شاهد حضور طبیعت‌گردان و ماجراجویانی از نقاط مختلف کشور در این مکان هستیم و اخیرا با توجه به نداشتن متولی و نداشتن ایمنی لازم جهت استفاده عموم، تردد از روی آن منع شده بود که امیدواریم با ایمن سازی مجدد و مدیریت آن توسط مجموعه بوم گردی زند شاهد رونق صنعت گردشگری در این نقطه از منطقه زر خیز جنوب استان اردبیل باشیم.

http://up.khalkhalim.com/uploads/167612015473531.jpg

 

http://up.khalkhalim.com/uploads/167612015477762.jpg

 

http://up.khalkhalim.com/uploads/167612015494174.jpg

لینک کوتاه: khalkhalim.com/d72ca

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: